خبرگزاری کار ایران

به محمد نوری گفتم تیم را جمع کنند؛

انصاریان: پرسپولیس با پیروزی بر صبا ۹۰ درصد شانس قهرمانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۲۹

من اعتقاد دارم پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد و این شانس کم نیست. در صحبتی که با محمد نوری هم داشتم به او گفتم که نباید فکر کنند شانس کمی وجود دارد.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به محمد نوری گفتم، اگر بازی با صبا را ببرند، شانس قهرمانی داریم. او و بزرگان تیم باید مسائل تیم را جمع کنند و حتما می‌توانند. من خیلی امیدوارم پرسپولیس از این بازی به مسیر قهرمانی برگردد.

به گزارش ایلنا، علی انصاریان افزود: من اعتقاد دارم پرسپولیس شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد و این شانس کم نیست. در صحبتی که با محمد نوری هم داشتم به او گفتم که نباید فکر کنند شانس کمی وجود دارد.

وی ادامه داد: سه‌شنبه وقتی به باشگاه آمدم، محمد نوری را دیدم در حضور علی‌ پروین از او به عنوان کاپیتان تیم خواستم همراه دیگر بزرگترهای تیم، بچه‌ها را جمع و جور کنند. نوری هم گفت بچه‌ها با وجود همه مسائل، با تمام وجود مصمم شده‌اند و تمرین می‌کنند تا این ۴ بازی را ببرند. کسب سهمیه آسیایی به جای خود، اما اعتقاد دارم پرسپولیس با پیروزی برابر صبا بالای ۹۰ درصد شانس قهرمانی دارد، بویژه اگر شرایط خاصی هم پیش بیاید و یک بازی خوب هم رقم بخورد و تماشاگران زیادی بیایند که می‌تواند حال و هوای همه را عوض کند. آقای پروین هم حمایت پیشکسوتان، سرمربی و بازیکنان را به نوری اعلام کرد که فکر می‌کنم این مساله را به کل تیم منتقل کند.

انصاریان درباره نشست روز یکشنبه پیشکسوتان خاطرنشان کرد؛ در یک دست، پنج انگشت، شبیه هم نیستند. هر کس تفکرات خود را دارد. روز یکشنبه جلسه خوبی داشتیم. جدا از تقاضایی که پیشکسوتان در بحثخصوصی سازی داشتند، آنهایی که حاضر بودند دیدند که تقریبا همه حاضران بویژه علی پروین، سفت و سخت حمایت از سرمربی و تیم در این چهار بازی را مطرح کردند. به طور قطع هواداران هم چنین حس و حالی دارند و برای موفقیت تیم اتحادی در کل خانواده پرسپولیس وجود دارد که باید قدر آنرا بدانیم. حالا شاید دیگران همه اینها را نادیده بگیرند و بخواهند به یک اتفاق بپردازند اما همانطور که در جلسه از طرف آقای پروین هم مطرح شد، چه هوادار و چه پیشکسوت به خاطر اتفاقات سال‌های اخیر خسته شده‌اند و الان تیم باید موفق شود تا همه ما سرمان را بالا بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز