خبرگزاری کار ایران

باید از فرصت ۷ ماهه استفاده کنیم؛

دنیامالی: هجمه‌ای علیه من به راه افتاده / هدف عده‌ای ضربه زدن به ورزش است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۱۵

متاسفانه طی روزهای اخیر هجمه‌ای به بازگشت من به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی شده که فکر می‌کنم هدف آنها ضربه زدن به ورزش کشور است.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور ما گفت: باید از فرصت ۷ ماه تا بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی استفاده کنیم تا نتایج در خشان بازی‌های گوآنگژو تکرار شود

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص انتخاب مجددش به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی بیان داشت: در این مدت نبودم یک فاصله در بین برنامه‌های ما بوجود آمده که باید آن را پر کنیم و این کار با برگزاری اردوهای پرفشار و منظم میسر خواهد شد.

دنیامالی در خصوص استعفای خودش از شورای شهر تهران گفت: من این استعفا را ارائه کردم و امیدوارم دوستان در شورای شهر نظر مثبتی روی آن داشته باشند.

رئیس جدید فدراسیون قایقرانی ادامه داد: من بلافاصله بعد از انتخابم به عنوان رئیس فدراسیون کارم را پرقدرت آغاز کردم و نگاهم نقد روسای گذشته فدراسیون نیست، اما واقعیت این است که چه بخواهیم چه نخواهیم یک خللی در فدراسیون به وجود آمده که باید آن را پر کنیم. همه باید تلاش بکنند تا بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنند.

دنیامالی درخصوص اینکه در تعلیق فدراسیون قایقراین نقش داشته، گفت من هیچ‌گونه نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی قایقرانی نداشته‌ام تا فدراسیون قایقرانی کشورمان تعلیق شود، اما به دلیل اینکه عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی هستم طبیعی بود آنها حساس شوند و روی این موضوع مانور بدهند، حتی ioc هم به دلیل برکناری ۵ رئیس فدراسیون روی ورزش ایران حساس شده بود.

وی افزود: متاسفانه طی روزهای اخیر هجمه‌ای به بازگشت من به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی شده که فکر می‌کنم هدف آنها ضربه زدن به ورزش کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز