خبرگزاری کار ایران

حضور حامیان مالی در تیم‌های خراسانی؛

جهانی‌فر: مشکلات ابومسلم در حال حل شدن است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۳

در پی توافقاتی که با چند شرکت صورت گرفته اولین تبلیغات محیطی در بازی این هفته ابومسلم مقابل نفت و گاز گچساران در تختی مشهد انجام شد که از درآمد حاصله بخشی از هزینه‌های ایاب و ذهاب تیم تامین می‌شود.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با اقدامات خوبی که توسط مسوول پیگیری جذب حامی مالی برای ابومسلم صورت گرفته، برخی مشکلات ابومسلم در حال حل شدن است.

به گزارش ایلنا، محمد جهانی‌فر اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی تیم فوتبال ابومسلم به درخواست اعضای کادر فنی ابلاغی از سوی هیات برای سیدمجتبی علوی به عنوان مسوول پیگیری جذب حامی مالی تیم صادر شد که خوشبختانه وی اقدامات خوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: در پی توافقاتی که با چند شرکت صورت گرفته اولین تبلیغات محیطی و در بازی این هفته تیم ابومسلم مقابل نفت و گاز گچساران در مجموعه ورزشی تختی مشهد انجام شد که از درآمد حاصله بخشی از هزینه‌های ایاب و ذهاب تیم تامین می‌شود.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه حق و حقوقات اعضای تیم هنوز پرداخت نشده، گفت: بازیکنان و اعضای کادر فنی با عشقی که به تیم ابومسلم و هواداران آن دارند، تاکنون ایثار کرده و خوشبختانه نتایج قابل قبولی به دست آورده اند.

وی به مصوبه کمیسیون ورزش شورای شهر برای انجام کمک مالی به تیم ابومسلم اشاره کرد و افزود: ما همچنان پیگیر و چشم انتظار مساعدت شورای شهر به ابومسلم هستیم.

جهانی‌فر در خصوص چگونگی اخذ موافقت فدراسیون برای برگزاری بازی‌های لیگ یک در مجموعه ورزشی تختی نیز اظهار داشت: اشکالاتی در دروازه‌ها، رختکن و نیمکت مجموعه وجود داشت که تلاش کردیم این نواقص برطرف شود. با بازدید نماینده فدراسیون از ورزشگاه تختی اجازه برگزاری بازی‌های فوتبال در این ورزشگاه به ما داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز