خبرگزاری کار ایران

جام‌حذفی با لیگ قابل مقایسه نیست؛

صالح: با دست پر به مصاف مس‌کرمان می‌رویم / فینالیست شدن برای ما مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۰

به نظرم مس کرمان تیم خوبی است و این تیم‌هایی که در جدول شرایط خوبی ندارند، خطرناک‌تر هستند.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: خوشبختانه با دست پرتری نسبت به لیگ به مصاف مس کرمان در جام حذفی می‌رویم.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با مس کرمان در جام حذفی خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و متاسفانه غیر از مجید غلام‌نژاد که محروم است، بقیه بازیکنان هستند و با دست پرتری نسبت به لیگ به مصاف مس کرمان در جام حذفی می‌رویم.

صالح متذکر شد: البته هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما به هر بازی نسبت به شرایطی که دارد، نگاه می‌کنیم و در مورد این بازی هم باید بگویم جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و با لیگ قابل مقایسه نیست.

وی در مورد مس کرمان گفت: به نظر من امسال تیم‌ها زیاد با هم تفاوتی ندارند. لیگ ۱۶ تیمی شده و یکسری حوادثبوده که برخی از تیم‌ها نتوانستند نتایج مورد نظرشان را بگیرند. به نظرم مس کرمان تیم خوبی است و این تیم‌هایی که در جدول شرایط خوبی ندارند، خطرناک‌تر هستند.

مربی استقلال اظهارداشت: رسیدن به فینال جام حذفی برای ما خیلی مهم است. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و به هر بازی با توجه به شرایطی که آن بازی دارد، نگاه می‌کنیم. موفقیت در جام حذفی برای ما خیلی مهم است و می‌خواهیم در این مسابقات موفق باشیم. آندو هم از دیروز سر تمرین آمد و کنار تیم است و الان هر کدام از بازیکنان برای ما مهم هستند و هر کدام از بازیکنان در این شرایطی که ما داریم، سرمایه ویژه‌ای برای ما هستند.

وی ادامه داد: بحثگرفتن بازیکن کمکی برای لیگ قهرمانان آسیا خیلی وقت بود که در تیم ما وجود داشت و صحبت آت بود چون در زمان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا لیگ ما تعطیل است، اگر باشگاه‌ها موافقت کنند، قلعه‌نویی چنین برنامه‌ای دارد که از بازیکنان کمکی استفاده کنند.

صالح در پایان در مورد کم گل شدن بازی‌های هفته گذشته لیگ برتر گفت: برای این موضوع ۲ دلیل وجود دارد. یکی شرایط زمین‌ها است که اجازه انجام بازی خوب را به تیم‌ها نمی‌دهد و به جز زمین آزادی و یکی دو تا زمین دیگر، بقیه زمین‌ها شرایط خوبی ندارد. دلیل بعدی هم حساسیت بازی‌ها و شرایط تیم‌ها در جدول است مثلا بازی ملوان و نفت تهران به اندازه بازی راه‌آهن و فجر سپاسی حساسیت ندارد و تیم‌ها راحت‌تر کار می‌کنند و گل می‌زنند ضمن اینکه زمین آنجا هم شرایط بهتری داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز