خبرگزاری کار ایران

شرایط فعلی باشگاه قابل قبول نیست؛

جهانی‌فر: پیگیری‌ها در‌خصوص وضعیت ابومسلم ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۶

قرار شده هفته آینده جلساتی را در این خصوص و لزوم توجه به این باشگاه را در شورای شهر و با مسوولان شهرداری داشته باشیم و در خصوص حمایت از باشگاه ابومسلم به نتیجه برسیم.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: پیگیری‌ها درخصوص وضعیت ابومسلم ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، محمد جهانی‌فر اظهار داشت: در حال حاضر رایزنی‌ها با مسوولان شهری و استانی برای بهبود شرایط باشگاه ابومسلم ادامه دارد و امیدواریم نتایج بدست آمده به نفع کل ورزش بویژه فوتبال استان باشد. قرار شده هفته آینده جلساتی را در این خصوص و لزوم توجه به این باشگاه را در شورای شهر و با مسوولان شهرداری داشته باشیم و در خصوص حمایت از باشگاه ابومسلم به نتیجه برسیم.

جهانی‌فر تصریح کرد: روز گذشته با اسدالهی یکی از نمایندگان استان در مجلس هم صحبت کردم و درخصوص باشگاه ابومسلم با وی مذاکراتی داشتم.

سرپرست هیات فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه شرایط فعلی باشگاه ابومسلم به هیچ‌وجه قابل قبول نیست، گفت: پیگیری اوضاع این باشگاه ریشه‌دار تبدیل به یک مطالبه عمومی از سوی قشرهای مختلف جامعه شده که این موضوع را هم به نمایندگان شورای اسلامی شهر مشهد و نمایندگان مجلس هم گوشزد کرده‌ایم.

وی همچنین درخصوص زمان برگزاری مجمع انتخاب رییس جدید هیات فوتبال هم گفت: زمان پیشنهادی ما هفته آخر بهمن‌ماه است و در حال رایزنی با مسوولان فدراسیون برای تعیین زمان قطعی آن هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز