خبرگزاری کار ایران

قنبرپور:

حضور در تورنمنت فرنز کاپ درس‌های زیادی به بازیکنان ایران داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۰

حضور در چنین تورنمنت‌هایی باعثمی‌شود تا بازیکنان تجربه کسب کنند و در بازی‌های مهم پیش روز و همچنین دیدار های مرحله نهایی نوجوانان آسیا در تایلند بهترین عملکرد را داشته باشند.

سر مربی تیم ملی نوجوانان ایران درخصوص تورنمنت بین المللی فرنز کاپ به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور در خصوص تورنمنت بین‌المللی فرنز کاپ گفت: دیدار فینال و همچنین حضور در تورنمنت بین‌المللی فرنز کاپ درس‌های زیادی از لحاظ تجربه به بازیکنان ما داد و بازیکنان با ارائه یک بازی خوب و هجومی نمایش خوبی در دیدار فینال داشتند و چندین بار گل‌های به ثمر رسیده بازیکنان توسط داور مسابقه مردود اعلام شد و چندین توپ هم به تیرک دروازه حریف خورد.

وی به خستگی بازیکنان و عدم وجود استراحت کافی پس از دیدار مرحله نیمه نهایی برابر اینترناسیونال برزیل اشاره کرد و گفت: فاصله زمانی بین دیدار مرحله نیمه نهایی و فینال به علت تغییر برنامه مسابقات تنها یک روز بود که با توجه به ۱۰ نفره شدن تیم از دقیقه ۶۵ تا انتهای وقت‌های اضافی بازیکنان تحت فشار قرار گرفتند.

سر مربی تیم ملی نوجوانان به مثمر ثمر و مفید بودن این تورنمنت اشاره و هدف نهایی تیم را موفقیت در مرحله نهایی نوجوانان آسیا در کشور تایلند دانست.

وی در پایان گفت: حضور در چنین تورنمنت‌هایی باعثمی‌شود تا بازیکنان تجربه کسب کنند و در بازی‌های مهم پیش روز و همچنین دیدار های مرحله نهایی نوجوانان آسیا در تایلند بهترین عملکرد را داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز