خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس حداقل باید سهمیه آسیا را بگیرند؛

عبدی: درست نبود روی کاغذ بدهکاری ایجاد کنند و بروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۴۰

منطفی نیست یک نفر برای مجموعه تعهد ایجاد کند و برود و فقط برای پرسپولیس این تعهدات بماند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قبل از اینکه به فکر تغییرات در پرسپولیس باشند، به این فکر باشند که تعهدات را چطور می‌تواننند پراخت کنند.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: الان همه در مورد تغییرات مدیریتی پرسپولیس حرف می‌زنند اما فکر می‌کنم قبل از اینکه به فکر تغییرات در باشگاه باشند؛ به این فکر کنند که چطور می‌توان تعهدات ایجاد شده را پرداخت کرد. منطفی نیست یک نفر برای مجموعه تعهد ایجاد کند و برود و فقط برای پرسپولیس این تعهدات بماند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس متذکر شد: درست نبود فقط روی کاغذ بدهکاری ایجاد کنند و بروند و بگویند که نگذاشته‌اند کار کنند. اگر مدیری هم می‌آید باید ببینم از چه طریفی می‌خواهد این تعهدات را پرداخت کند، با این‌که تغییرات در سطح مدیریتی پرسپولیس انجام شده اما باید یک فکر اساسی برای پرداخت تعهدات بشود.

وی در مورد حضور پروین در باشگاه پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم حداقل کار این است که با آن سابقه‌ای که دارند با به کارگیری افرادی که در زمینه مدیریت، اقتصاد و فنی تبحر دارند به پرسپولیس کمک کنند. جای خوشحالی است یک نفر از خانواده پرسپولیس و فوتبال به باشگاه آمده است. پیشکسوتان پرسپولیس به اندازه کافی آدم‌های تحصیلکرده و مجرب دارند که پرسپولیس را خانواده پرسپولیس اداره کند. البته از جاهای دیگر هم می‌شود کمک گرفت اما اجازه بدهند تصمیم‌گیری‌ها را خود فوتبالی‌ها انجام دهند.

عبدی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارد یا نه؛ گفت: هیچ چیز بعید نیست، اما غیر از فکر کردن و تلاش برای قهرمانی باید نگاه قوی‌تر برای کسب سهمیه آسیا داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز