خبرگزاری کار ایران

در تهران ما میزبان هستیم نه راه‌آهن؛

مهر آزما: شرایط روحی سختی داریم / باید درجام‌حذفی موفق شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۶۱

قهرمانی جام حذفی از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است و همه بچه‌ها ارزش و اهمیت این بازی را می‌دانند.

هافبک تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: با شرایط روحی سخت به مصاف راه آهن در جام حذفی می رویم.

محمد حسین مهرآزما در گفت‌وگو با خبر نگار ایلنا اظهار داشت: ما با شرایط روحی سخت به مصاف راه‌آهن در جام‌حذفی می‌آییم. این بازی برای ما خیلی مهم است و اهمیت بالایی دارد و با هدف برد به میدان می‌آییم چون بازیکنان بزرگی داریم و با این شرایط کنار می‌آییم تا ببریم و راهی مرحله بعد شویم. قهرمانی جام حذفی از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است و همه بچه‌ها ارزش و اهمیت این بازی را می‌دانند.

وی در مورد شرایط راه‌آهن گفت: راه‌آهن در شرایط روحی سختی قرار دارد و برای بقای لیگ می‌جنگد اما در جام حذفی مقابل ما راحت می‌تواند بازی کند چون اولویت آنها بقا در لیگ است تا جام حذفی و فکر می‌کنم مقابل ما بدون استرس و راحت بازی خواهند کرد.

مهرآزما در پایان گفت: بازی در زمین راه‌آهن برای ما سخت نیست چون برای تراکتورسازی همه جا مثل شهر خودش است و تماشاگران پرشور تراکتور نمی‌گذارند تیم تنها باشد به خصوص مقابل تیمی مثل راه آهن که تماشاچی ندارد، کار ما راحت تر است و انگار خودمان میزبان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز