خبرگزاری کار ایران

هیچ مذاکره‌ای با من نشده اما…

درخشان: دوست دارم در تراکتورسازی کار کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۰۷

تراکتورسازی از تیم‌های بزرگ و قابل احترام ما است و جای غرور و افتخار دارد که در چنین تیم‌هایی کار کنم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: هیچ صحبتی با تراکتورسازی نکرده‌ام و نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تا این لحظه تراکتورسازی تبریز به من پیشنهادی نداده و هیچ صحبتی با این باشگاه نداشته‌ام اما می‌گویند در حال مذاکره با آنها هستم. نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید و چرا هر تیمی بدون مربی می شود اسم ما مطرح می‌شود. به هر حال من مربی هستم و کار کرده‌ام و هر جا مربی‌اش را از دست می‌دهد، ما را به عنوان گزینه معرفی می‌کنند.

وی افزود: تراکتورسازی تیم بسیار بزرگی است و تماشاگران بسیار خوبی دارد و کار کردن در تراکتورسازی دست کمی از استقلال و پرسپولیس ندارد و خودم هم دوست دارم و راغب هستم در چنین تیمی کار کنم چون تراکتورسازی از تیم‌های بزرگ و قابل احترام ما است و جای غرور و افتخار دارد که در چنین تیم‌هایی کار کنم.

درخشان در پایان گفت: مهمترین ویژگی تراکتورسازی طرفداران پرشور این تیم هستند که یکی از رکن‌های اصلی این تیم هستند ضمن اینکه تراکتورسازی مدیریت و بازیکنان خوبی هم دارد و یک مجموعه خوب دارند که باعثمی‌شود یک مربی راحت می‌تواند اهداف تاکتیکی‌اش را پیاده کند و نتایج مطلوبی کسب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز