خبرگزاری کار ایران

دنبال ارائه بازی کم حاشیه و زیبا هستیم؛

میثاقیان: ما برای تداوم صدر نشینی می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۸۶

آرزوی قلبی من صعود هر سه تیم مشهدی لیگ دسته اول به لیگ برتر است چرا که این موضوع قطعا باعثرونق ورزش استان خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: سعی می کنیم شهرآورد مشهد، مسابقه ای زیبا و تماشگر پسند باشد.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان که تیمش روز شنبه ۲۸ دی در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل سیاه جامگان قرار می گیرد، اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و بازیکنان سر حال تر از همیشه تمرینات خود را پیگیری می کنند.

وی افزود: مسابقه روز شنبه برای هر دو تیم مهم و حیاتی است، ما برای تداوم صدر نشینی می‌جنگیم و سیاه جامگان برای بهبود شرایطش در جدول رده بندی تلاش می کند، قطعا مسابقه سختی برای هر دو تیم خواهد بود ولی هدف ما انجام بازی کم حاشیه ولی زیبا است.

میثاقیان ادامه داد: تیم سیاه جامگان از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد و در بازی های قبل نیز نشان داده توانایی بالایی دارد، در مقابل آنان باید هوشیار باشیم و با بهره گیری از موقعیت های گلزنی، در نهایت به هدفمان و کسب ۳ امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد تصریح کرد: هر چه به هفته های پایانی لیگ دسته اول نزدیک می شویم رقابت تیم ها سخت تر و حساس تر می شود که این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرده ایم.

وی در پایان اظهار داشت: آرزوی قلبی من صعود هر سه تیم مشهدی لیگ دسته اول به لیگ برتر است چرا که این موضوع قطعا باعثرونق ورزش استان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز