خبرگزاری کار ایران

امیدوارم مردم راضی باشند؛

حدادی: نباید همه چیز تحت‌الشعاع دربی باشد / برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۸

امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کند، برنده دربی باشد. من برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانم چون آنقدر کری خوانده شده که ما ساکت باشیم، بهتر است.

قهرمان پرتاب دیسک کشورمان گفت: دربی یک مسابقه خیلی بزرگ است، اما نباید همه چیز تحت الشعاع دربی باشد.

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: دربی یک دیدار خیلی بزرگ است، اما نباید همه چیز تحت‌الشعاع این بازی باشد چون نه یک مسئله ملی است و نه قرار است اتفاق خاصی بیفتد. البته این دو تیم علاقه‌مندان زیادی دارند چون سال ۲۰۱۴ جام‌جهانی برگزار می‌شود، همه باید متحد شویم تا تیم ملی ما در جام‌جهانی نتیجه خوبی بگیرد. در دربی هم هر تیمی که بهتر بازی کند، برنده می‌شود.

وی در مورد پرسپولیس گفت: با مدیریت علی دایی پرسپولیس امسال قوی شده و رویانیان هم با مدیریت خوب شرایط مطلوبی را در باشگاه ایجاد کرده اما در یکی - دو هفته اخیر حاشیه اطراف این تیم زیاد بوده، البته استقلال هم مشکلات خودش را دارد و امیدوارم نتیجه‌ای در این دربی رقم بخورد که مردم راضی باشند. این همه تماشاگر به استادیوم می‌روند و دوست دارند بازی قشنگی ببینند.

حدادی در پایان گفت: امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کند، برنده دربی باشد. من برای استقلالی‌ها کری نمی‌خوانم چون آنقدر کری خوانده شده که ما ساکت باشیم، بهتر است. دلیلی ندارد کری بخوانم چون هر تیمی که بهتر باشد، برنده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز