خبرگزاری کار ایران

صدرنشینی استقلال عادی است؛

فروزنده: پرسپولیس که کری خواندن ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۹۲

در مورد پرسپولیس نظری ندارم چون پیگیر بازی‌های آنها نیستم. برای آنها کری هم نمی‌خوانم چون پرسپولیس که کری خواندن ندارد.

بازیگر سینمای ایران گفت: هیجان دربی جای خود، اما امیدوارم شاهد یک بازی خوب و با کیفیت باشیم.

نگار فروزنده در گفت‌وگو باخبرنگار ایلنا اظهار داشت: این هفته دربی تهران را پیش رو داریم. هیجان دربی جای خود، اما امیدوارم شاهد یک بازی خوب و باکیفیت و پرگل باشیم و یک بازی با هیجان و تکنیکی را ببینیم یعنی آنقدر دربی جذاب باشدکه وقتی پای فوتبال می‌نشینیم میخکوب شویم و از مقابل تلویزیون بلند نشویم تا حتی یک لحظه ر ا هم از دست ندهیم.

وی افزود: من استقلالی هستم و استقلال در حال حاضر شرایط خوبی دارد، مثل همیشه که شرایط تیم خوب بوده و الان هم صدرنشین لیگ است، البته صدرنشینی استقلال خیلی طبیعی و عادی است و چیز عجیبی نیست، اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد. با حضور امیر قلعه‌نویی همیشه استقلال جایگاه خوبی در جدول دارد و از نظر من قلعه‌نویی بهترین مربی برای استقلال است چراکه هر وقت در این تیم است استقلال بهترین جایگاه را در جدول دارد.

فروزنده در پایان گفت: در مورد پرسپولیس نظری ندارم چون پیگیر بازی‌های آنها نیستم. برای آنها کری هم نمی‌خوانم چون پرسپولیس که کری خواندن ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز