معاون شهردار تهران در گفتوگو با ایلنا:
معاون امور مناطق شهرداری تهران با اعلام تشکیل قرارگاه انسجام مردمی در مساجد گفت: اکنون با استفاده از ظرفیت شهرداری و مردم، ساختاری برای مدیریت محله طراحی شده است. در این ساختار، نهادهایی مانند مسجد، مدرسه، کلانتری، بسیج، شهرداری و سایر نهادهای مؤثر در کنار معتمدان محلی قرار میگیرند تا برای ارتقای تابآوری محله برنامهریزی کنند.