خبرگزاری کار ایران

برگزار کنندگان جشن من را نمی‌شناختند؛

پنجعلی: جشن پرسپولیس بی‌برنامه بود / از کسانی تقدیر شد که نتیجه نگرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۱۰

من ناراحت نشدم اما جشن بی‌برنامه بود و روی سن خیلی شلوغ بود و هر کسی را می‌دیدند، می‌گفتند بیا بالا چون می‌خواستند دل همه را بدست بیاورند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جشن پنجاهمین سالگرد پرسپولیس در مجموع خوب بود اما ایراداتی هم داشت.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در مجموع جشن باشگاه پرسپولیس خوب بود یعنی نفس عمل خوب بود اما ایراداتی هم داشت چون نشان می‌داد آنهایی که برگزار کننده جشن بوده‌اند زیاد آشنایی با پرسپولیس نداشتند چون اصلاً نمی‌دانستند من یک‌سال مربی پرسپولیس بوده‌ام و تیم را نائب قهرمان کرده‌ام. نمی‌دانستند من ۱۸ سال در این تیم بازی کرده‌ام و ۱۰ سال کاپیتان پرسپولیس بودم و ۳۵ سال است دارم در این تیم خدمت می‌کنم. آنها تاریخ پرسپولیس را نمی‌دانستند و برای برگزاری این جشن باید یکسری اطلاعات می‌گرفتند.

وی افزود: در این جشن از کسانی تقدیر شد که یکی - دو سال بیشتر بازیکن پرسپولیس نبوده‌اند و اگر هم مربی بودند، در پرسپولیس نتیجه نگرفتند. من ناراحت نشدم اما جشن بی‌برنامه بود و روی سن خیلی شلوغ بود و هر کسی را می‌دیدند، می‌گفتند بیا بالا چون می‌خواستند دل همه را بدست بیاورند. البته جای یکسری از بچه‌های پیشکسوت هم خالی بود و بچه‌ها اگر همه می‌آمدند، خیلی بهتر بود.

پنجعلی در پایان گفت: کمترین نتیجه این جشن‌ها این است که مردم با گذشته و تاریخ پرسپولیس بیشتر آشنا می‌شوند. این جشن ایراد داشت اما برای شروع خوب بود. چنین مراسمی در همه جای دنیا هست اما باید با برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز