خبرگزاری کار ایران

برای انجام یک بازی تدارکاتی؛

کنیا برای بازی با حریف ایران درخواست داد

کد خبر : ۱۳۱۶۷۷

کنیا و نیجریه در مرحله مقدماتی جام جهانی با همدیگر بازی کرده بودند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

تیم ملی فوتبال کنیا برای انجام یک بازی تدارکاتی با تیم نیجریه در لندن درخواست داده است.

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال کنیا با فدراسیون فوتبال نیجریه برای برگزاری یک بازی تدارکاتی در روز پنجم مارچ(۱۴ اسفند) در شهر لندن نامه نگاری کرده است. با این حال به نظر می‌رسد نیجریه تمایلی برای انجام این مسابقه نداشته باشد.

کنیا و نیجریه در مرحله مقدماتی جام جهانی با همدیگر بازی کرده بودند که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه درباره احتمال بازی با نیجریه گفت: من مطمئن نیستم که انجام این بازی شدنی باشد. ما خودمان را برای جام جهانی برزیل آماده می‌کنیم و نیاز داریم با تیم‌هایی که شبیه تیم‌های همگروهمان هستند، بازی کنیم.

تیم‌های ملی ایران، نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین در گروه ششم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با همدیگر همگروه هستند.

۱۴ اسفند که " فیفا دی " به حساب می‌آید، تیم ملی ایران باید در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف کویت برود.

با این حال به خاطر صعود این دو تیم به جام ملت‌ها و تشریفاتی بودن این مسابقه، بعد از رایزنی مسئولان فدراسیون ایران و کویت قرار شد این دو تیم چند روز زودتر به مصاف هم بروند تا ایران روز ۱۴ اسفند به مصاف یک تیم آفریقایی برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز