خبرگزاری کار ایران

عملکرد ایران در برزیل مطلوب بود؛

کفاشیان: با کی روش در ایران مذاکره می کنیم / خستگی در چهره بازیکنان ما مشهود بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۴۵

کی روش فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد و سعی دارد که بالاترین استانداردها در آن رعایت شود. در ایران با او مذاکره می‌کنیم و اگر بتوانیم حتما قراردادش را تمدید می‌کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران عملکرد تیم ملی را در جام جهانی ۲۰۱۴ را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان پس از حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: عملکرد تیم ملی را در این مسابقات خوب ارزیابی می‌کنم. بوسنی تیم باتجربه‌ای بود و خستگی هم در چهره بازیکنان ما مشهود بود. حالا باید ضعف‌هایمان را بشناسیم تا در آینده بتوانیم توانمندی‌های خود را بهتر نشان دهیم.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم که تیم ملی برابر بوسنی هم مانند دیدار با آرژانتین قوی ظاهر شود، بازیکنان هم تلاش خود را کردند اما نتیجه خوبی حاصل نشد. در هر حال از آنها متشکرم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره خداحافظی تلویحی کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار با بوسنی گفت: آخرین تصمیم را درباره او در ایران می‌گیریم. ما هنوز هم کی‌روش را به عنوان یک مربی خوب و توانا قبول داریم. او فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد و سعی دارد که بالاترین استانداردها در آن رعایت شود. در ایران با او مذاکره می‌کنیم و اگر بتوانیم حتما قراردادش را تمدید می‌کنیم.

وی درباره لزوم جوان‌تر شدن تیم ملی در جام ملت‌های آسیای پیش رو گفت: در اینکه برخی از بازیکنان فعلی باید خداحافظی کنند یا نه، باید بگویم که هنوز سرپا هستند و بازی می‌کنند! اما قطعا تیمی که در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا می‌کند، تیمی است که باید برای جام جهانی روسیه آماده شود. ما از اکنون برای جام جهانی بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم و سعی می‌کنیم با بالا بردن سطح لیگ‌هایمان، ‌کیفیت بهتری در تیم ملی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز