خبرگزاری کار ایران

بازی‌های سختی را در جام‌جهانی خواهیم داشت؛

جاسمیان: چشمم آب نمی‌خورد گفته‌های تاج عملی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۶۰

صحبت‌های مطرح شده از سوی ایرانیان برای لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین به هیچ‌وجه مناسب نبود چراکه با فرهنگ ما سازگار نیست. ما دارای فرهنگ بالایی هستیم و نباید به کسی توهین و ناسزا بگوییم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: فوتبال ما ضعیف شده و اگر هم به جام‌جهانی صعود کردیم به دلیل تیزهوشی کارلوس کی‌روش بود.

حمید جاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مراحل آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی گفت: ‌مسئولان باید همت کنند تا بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی فراهم شود و ملی‌پوشان با آمادگی بالایی در مسابقات جام‌جهانی شرکت کنند چراکه ما بازی‌های سختی را در جام‌جهانی مقابل تیم‌هایی مانند آرژانتین خواهیم داشت.

وی ادامه داد: صحبت‌های مطرح شده از سوی ایرانیان برای لیونل مسی مهاجم تیم ملی آرژانتین به هیچ‌وجه مناسب نبود چراکه با فرهنگ ما سازگار نیست. ما دارای فرهنگ بالایی هستیم و نباید به کسی توهین و ناسزا بگوییم.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد: اگر توانستیم به جام‌جهانی برویم به دلیل تیزهوشی کارلوس کی‌روش بود و گرنه ما از لحاظ فنی از تیم‌هایی مانند کره و ژاپن عقب هستیم. در جام‌جهانی صعود ما از مرحله گروهی ۵۰ ‌۵۰ است، نباید حساسیت در مسابقات جام‌جهانی در بین بازیکنان کشورمان باشد و بلکه باید با آرامش بازی کنیم، ضمن اینکه مراحل آماده‌سازی تیم ملی تا آغاز جام‌جهانی بسیار مهم است. باید هر چه سریع‌تر بازی‌های لیگ برتر را به اتمام برسانیم تا تیم ملی مراحل آماده‌سازی خود را پیگیری کند.

وی افزود: مهدی تاج گفته لیگ را ۲۰ فروردین به پایان می‌رساند اما من چشمم آب نمی‌خورد که این گفته تاج عملی شود. او باید تیم ملی را در اولویت قرار دهد و شرایطی را فراهم کند که بازیکنان هر چه سریع‌تر در اختیار مربیان تیم ملی قرار بگیرند تا حداقل ۴ الی ۵ بازی تدارکاتی مناسب با تیم‌های بزرگ دنیا انجام بدهیم البته متأسفانه تیم‌ها نمی‌آیند با ایران بازی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز