خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

قوچان نژاد: گلم را به کی‌روش تقدیم می‌کنم / امیدوارم او بماند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۶۰

وقتی به بوسنی باختیم، بسیار ناراحت بودم. اما باز هم باید به تیم ملی افتخار کرد زیرا بازی‌های خوبی را در جام جهانی از خود ارائه کرد. کی‌روش تیمی پرافتخار ساخت.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با تقدیم گل زده‌اش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به کارلوس کی‌روش، ابراز امیدواری کرد این مربی در تیم ملی بماند.

به گزارش ایلنا، رضا قوچان‌نژاد بعد از بازگشت تیم ملی به ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشبختانه تیم ملی پس از نتایج خوبی که در جام جهانی بدست آورد، با افتخار به ایران بازگشت، خصوصا اینکه عملکرد خوبی برابر آرژانتین از خود ارائه کردیم.

وی اضافه کرد: ۹۰ درصد موفقیت تیم ملی به خاطر کی‌روش بود و در ابتدا و انتها باید از او تشکر کرد. من از طرف خودم می‌گویم که امیدوارم کی‌روش در تیم ملی بماند زیرا او یک مربی محبوب و حرفه‌ای است و می‌تواند به رشد فوتبال ایران و تیم ملی کمک کند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همچنین یادآور شد: گلم را که در بازی بوسنی به ثمر رساندم، به کی‌روش تقدیم می‌کنم. افتخارم این است که او مربی‌ام در تیم ملی بود.

وی در مورد حسرت بزرگش از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خاطر نشان کرد: وقتی به بوسنی باختیم، بسیار ناراحت بودم. اما باز هم باید به تیم ملی افتخار کرد زیرا بازی‌های خوبی را در جام جهانی از خود ارائه کرد. کی‌روش تیمی پرافتخار ساخت، هرچند یک امتیاز گرفتیم اما با توجه به امکاناتی که داشتیم، باز هم این نتیجه خوب بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: البته اگر پنالتی ایران در بازی با آرژانتین گرفته می‌شد و گل دوم بوسنی به ایران هم آفساید اعلام می‌شد، سرنوشت تیم ملی در جام جهانی طور دیگری رقم می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز