خبرگزاری کار ایران

پتانسیل گرفتن سهمیه آسیا را داریم؛

شکوری: مقابل پرسپولیس ۶ تایی نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۴

بچه‌های ما همه انگیزه دارند و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. پرسپولیس در دور رفت به ما باخته و برای جبران می‌آید و امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس در اوج است و کار بسیار سختی مقابل آنها داریم.

ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط تیم ما خدا را شکر خوب است، اما حقیقت این است که پرسپولیس در حال حاضر در اوج است چون ۶ گل به مس کرمان زده و صدر جدول است، ضمن اینکه پرسپولیس حداقل ۴-۵ برابر ما هزینه کرده است اما تیم ما نیم فصل اول نشان داد که هزینه و بازیکن چندان مهم نیست بچه‌های ما همه انگیزه دارند و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. پرسپولیس در دور رفت به ما باخته و برای جبران می‌آید و امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم.

وی افزود: مطمئن باشید ما مقابل پرسپولیس ۶ تایی نمی‌شویم چون تیم ما شخصیت بالایی دارد و از تجربه مس کرمان استفاده می‌کنیم تا این اتفاق برای ما نیفتد. ما در این بازی دنبال برد هستیم، چون اگر پرسپولیس را ببریم، جزو مدعیان قرار می‌گیریم، البته پرسپولیس در حال حاضر در اوج است و چون بعد از مدتها صدر جدول آمده و کار سختی داریم اما امیدواریم بازی خوبی انجام دهیم.

شکوری در پایان گفت: صد در صد به کسب سهمیه آسیا فکر می‌کنیم. تیم ما پتانسیل گرفتن سهمیه آسیا را دارد هر چند که تیم های بالای سرما در جدول خیلی هزینه کرده اند. امیدوارم در بازیهای بعد خوب کار کنیم و سهمیه بگیریم چون فکر می کنم امسال توانایی کسب سهمیه داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز