خبرگزاری کار ایران

ملوان تیم نیم فصل اول نیست؛

درخشان: روی گابریل حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم / هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۹۶

ما در هر بازی فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد می‌کنیم. ایجاد فرصت گلزنی با کار خوب تیمی ممکن است ولی باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما در هر بازی فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد می‌کنیم. ایجاد فرصت گلزنی با کار خوب تیمی ممکن است ولی باید از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و به گل برسیم.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان افزود: تیم هنوز به شرایط مورد نظر ما نرسیده است ولی بچه‌ها تلاش زیادی به خرج داده‌اند و مشکل ما به همان گلزنی مربوط می‌شود. در رسیدن به گل ناکام هستیم. اگر تیم بد بود این همه موقعیت ایجاد نمی‌کردیم. ایجاد فرصت‌های خوب مستلزم یک کار تیمی است که بچه‌ها آن را خوب انجام داده‌اند، ولی باید از این فرصت‌هایی که خلق می‌کنیم بهره لازم را ببریم وگرنه همه چیز به هم می‌ریزد و در عمل نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

وی درباره برنامه‌های تمرینی ویژه‌ای که در هفته گذشته تدارک دیده شده است و تاثیر آن روی عملکرد گلزنی تیم ادامه داد: قطعا این مساله روی روند تمرینات تاثیر گذاشت. طبعا ظهور تاثیر این برنامه‌ریزی‌ها چند هفته‌ای به طول می‌انجامد، اما اگر به مقدار کم هم روی شرایط تیم اثر بگذارد امیدواریم نتیجه آن را در همین بازی ببینیم. مجموعه تلاش‌های ما برای این است که بتوانیم در کنار یک بازی خوب که نظر هواداران را جلب می‌کند، به نتایج مورد نظر برسیم و امتیازات را جمع کنیم.

سرمربی سرخپوشان درباره ارزیابی خود از بازی با توجه به شرایطی که ملوان در جدول لیگ دارد، خاطرنشان کرد: اصلا اینطور نیست که بتوان ملوان را تیمی ضعیف تلقی کرد. به صورت کلی در چنین بازی‌هایی که یک طرف آن پرسپولیس باشد، نمی‌توان تفاوت عمده‌ای بین تیم‌های پائین و بالای جدول احساس کرد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد ملوان تیمی متفاوت با نیم فصل اول خواهد بود. آنها انگیزه مضاعفی هم برابر ما دارند و ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم.

درخشان درباره در اختیار نبودن محمد نوری و طارمی برای این بازی تصریح کرد: علاوه بر آنها نفرات دیگری را هم نداریم. مثل دور رفت که همیشه یک تعداد از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. به ندرت بازیکنی داشته‌ایم که چند هفته متوالی در اختیار ما باشد و این مساله قطعا روی روند کار تیمی تاثیر می‌گذارد ولی ما تلاش می‌کنیم با تمرینات و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم این تاثیر را کم کنیم.

وی درباره وضعیت فنی و بدنی فرناندو گابریل با توجه به صدور مجوز بازی گفت: روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم، ولی جا افتادن یک بازیکن در یک تیم، فرایندی است که کمی زمان می‌برد. او در حال حاضر به میزان ۴۰ تا ۵۰ درصد آماده شده و اعتقاد دارم با همین میزان هم بتواند به تیم کمک کند، ولی نیاز به زمان دارد تا با فرهنگ ما و شرایط تیم هماهنگ شود و این چند هفته زمان می‌برد و عملکرد او در این هفته با هفته بعد، قطعا سقف توانایی او نخواهد بود.

درخشان درباره انتقادهای مطرح شده درباره تادئو خاطرنشان کرد: پیش از این نیز گفته بودم ما برای اینکه تادئو از نظر بدنی آماده شود، فشار مضاعفی روی او آوردیم که خستگی زیادی را برای او به همراه داشت. به نظر من بین اینکه او را، از اول بازی می‌دادیم یا نه، تغییری در شرایط ایجاد نمی‌شد. او در مدتی هم که بود دوندگی خوبی داشت، اما آن سر حال بودن و شادابی که انتظارش را داشتیم، نداشت و این هم کمی زمان می‌برد.

درخشان در ادامه گفت: ما همچنین برای دفاع چپ، بازیکن ازبک را گزینش کردیم که می‌آید و تست می‌دهد. در واقع انتخاب ما بر اساس نفری بود که در دسترس قرار داشت و در این مقطع از شرایط مالی باشگاه تا وضعیت قراردادی بازیکنان مورد نظر، باید موارد مختلفی را برای تصمیم‌گیری لحاظ کنیم.

سرمربی سرخپوشان درباره پربرخورد بودن تمرینات و اخباری که بعضا در این ارتباط منتشر شده، تصریح کرد: اگر در تمرین پرسپولیس غیر از این بود، باید از من سوال می‌کردند چراکه تمرین پرسپولیس به این شکل است، چون آنچه اکنون روی می‌دهد طبیعی و مورد انتظار ما است. در تیم ما رقابت زیاد است. فوتبال هم که ورزش پر برخوردی است و توقع می‌رود که بازیکنان برخوردهای فنی و جدیت بالایی داشته باشند و حالا شاید گاهی یک حرفی هم زده شود که جدی نیست. دیگران از نگاه خود به این مساله نگاه می‌کنند و ما هم از نگاه خودمان به موضوع نگاه می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز