خبرگزاری کار ایران

هواداران تراکتورسازی بی‌نظیر هستند؛

مهرآزما: بازی با سپاهان برای ما حیاتی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۴۱

پرسپولیس که رقیب اصلی ما برای قهرمانی است و بازی‌های آسیایی ندارد و کار راحت تری نسبت به ما خواهد داشت اما با تفکرات مجید جلالی قهرمان خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تمام تمرکز و تفکر ما روی قهرمانی است.

محمدحسین مهرآزما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر تمرکز و تفکر تمام مجموعه تراکتورسازی روی قهرمانی است. هفته قبل با یک بدشانسی نتوانستیم ذوب آهن را ببریم و برد را با مساوی عوض کنیم. این هفته با سپاهان بازی داریم که برای ما حیاتی است. سپاهان همیشه سپاهان است و یک تیم آسیایی است و در این دیدار دنبال امتیاز است چون می خواهد ناکامی های هفته های اخیرش را جبران کند.

وی افزود: هدف ما در بازی با سپاهان پیروزی و کسب ۳ امتیاز است. در حال حاضر هیچ دیداری برای ما آسان نیست و تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه بازیهایش را ببرد. باید سعی کنیم از الآن امتیازات را جمع کنیم چون بازی های آسیایی ما نزدیک است و فشار زیاد می شود، باید امتیازات را بگیریم. پرسپولیس که رقیب اصلی ما برای قهرمانی است و بازی‌های آسیایی ندارد و کار راحت تری نسبت به ما خواهد داشت اما با تفکرات مجید جلالی قهرمان خواهیم شد.

مهرآزما در پایان گفت: خدا را شکر در حال حاضر در تبریز شرایط خوبی دارم و خوشحالم هواداران تراکتورسازی من را پذیرفتند. هواداران تراکتورسازی بی نظیر هستند و واقعا برای تیم سنگ تمام می‌گذارند. من مقابل ذوب‌آهن بازی کردم و هواداران تیم از من خیلی حمایت کردند. از هواداران خوب و پرشور تراکتورسازی می‌خواهم که همچنان از تیم حمایت کنند چون طرفداران سرمایه های اصلی باشگاه هستند و با کمک آنها موفق می شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز