خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج اعلام کرد:

ابلاغ افزایش حقوق داوران به امورمالی سازمان‌لیگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶۵

اثرات ناشی از این افزایش دستمزد برای سازمان لیگ بالغ بر ۵میلیارد ریال است، البته عقیده دارم حقوق داوران در مقام مقایسه با دیگر حوزه‌ها در فوتبال بسیار ناچیز است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ اعلام کرد: افزایش حقوق داوران به امور مالی سازمان لیگ فوتبال ایران ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج افزود: با توجه به دستمزد کم داوران و کمک داوران وبرای افزایش بهروری و کمک به این قشر و بنا به مشورت با کمیته داوران، امورمالی سازمان لیگ از اول فصل جای برای داوران و کمک داوران لیگ های دسته اول، دوم و سوم باشگاه های ایران افزایش ۵۰ درصدی حقوق و دستمزد را اعمال کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: برای داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال ایران نیز از ابتدای نیم فصل افزایش ۳۰ درصدی را اعمال خواهیم کرد. اثرات ناشی از این افزایش دستمزد برای سازمان لیگ بالغ بر ۵ میلیارد ریال است، البته عقیده دارم حقوق داوران در مقام مقایسه با دیگر حوزه‌ها در فوتبال بسیار ناچیز است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره نامه پیشنهادی این سازمان به رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان خاتمه رقابت های لیگ و برگزاری جام حذفی اظهار کرد: اکنون فوتبال ما بواسطه حضور تیم ملی در جام جهانی در شرایط خاصی قرار گرفته است.

وی افزود: از طرفی تیم ملی و از سوی دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر و نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا حائز اهمیت هستند و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که به تیم ملی و فوتبال ما لطمه وارد نشود. هیأت رئیسه سازمان لیگ آمادگی خود را به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است زیرا تصمیم گیری های کلان در حوزه اختیارات ایشان است.

رئیس سازمان لیگ گفت: امیدوارم رئیس فدراسیون فوتبال همه شرایط را مد نظر قرار داده و کم خرج‌ترین و پرسودترین راه را برای موفقیت فوتبال ایران انتخاب و ابلاغ کند تا زمینه پاسخگوی‌های بعدی را فراهم کرده و از طرفی زمان دقیق پایان لیگ، جام حذفی و شرایط حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. معتقدم واگذاری انتخاب اصلح‌ترین راه به رئیس فدراسیون فوتبال انتقال مشکل از محلی به محلی دیگر نیست بلکه این موضوع کمک می‌کند تصمیم نهایی به سرعت اتخاذ و ابلاغ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز