خبرگزاری کار ایران

باید با هوش و با تجربه عمل کنیم؛

طالبی: موفقیت ما در آسیا دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱۷

دور از دسترس نیست که با حمایت هواداران و یکدلی مجموعه تراکتورسازی بتوانیم در آسیا نتایج خوبی کسب کنیم. ما می‌توانیم در آسیا موفق باشیم به شرطی که از نظر تفکری خودمان را بالا ببریم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی داریم.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تمام تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، خیلی خوب هستند. در گروه ما العین‌امارات حضور دارد که تیم خیلی خوبی دارد و با الاتحاد عربستان هم ۲-۳ بار بازی کرده‌ام و تیم سرحال و آماده‌ای است. در مجموع کار سختی در آسیا داریم چون با تیم‌های قدرتمندی بازی داریم و باید با هوش و با تجربه عمل کنیم تا نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: تراکتورسازی با این پتانسیل هوادار باید خیلی بزرگ فکر کند. پرسال اولین تجربه آسیایی تراکتورسازی بود و باید از این تجربه امسال استفاده کنیم. دور از دسترس نیست که با حمایت هواداران و یکدلی مجموعه تراکتورسازی بتوانیم در آسیا نتایج خوبی کسب کنیم. ما می‌توانیم در آسیا موفق باشیم به شرطی که از نظر تفکری خودمان را بالا ببریم.

طالبی در پایان در مورد بازی این هفته تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: در لیگ باید با آرامش حرکت کرد چون ناهمواری زیاد است. باید خیلی زرنگ باشیم و با تمرکز کامل کار کنیم چون تیم‌ها به سختی امتیاز می‌دهند. ما در بازی با ذوب‌آهن باید از میزبانی‌ خود به خوبی استفاده کنیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم. ذوب‌آهن هفته قبل در تهران پرسپولیس را خیلی اذیت کرد و تیم خیلی خوبی است و در بدترین شرایط هم خوب بازی کند. نه تنها از ذوب‌آهن بلکه از همه تیم‌ها باید ترسید و تلاش کرد تا به موفقیت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز