خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان تبریز:

حضور تراکتورسازی در لیگ آسیا رویداد مهم فرهنگی و ورزشی در تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۷۲

حضور این تیم در سطح اول فوتبال آسیا برای مجموعه‌های اقتصادی، ورزشی، گردشگری و حوزه‌های مختلف فرهنگی حایز اهمیت بوده و باید از چنین فرصتی استفاده مناسبی شود.

ایلنا: فرماندار شهرستان تبریز گفت: حضور تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا رویداد مهم فرهنگی و ورزشی برای تبریز و آذربایجان است.
به گزارش ایلنا رحیم شهرتی فر با بیان اینکه حضور این تیم در سطح اول فوتبال آسیا برای مجموعه‌های اقتصادی، ورزشی، گردشگری و حوزه‌های مختلف فرهنگی حایز اهمیت بوده و باید از چنین فرصتی استفاده مناسبی شود تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی باید از چنین فضایی برای تبلیغات مثبت و موثر تبریز و جمهوری اسلامی ایران ‌‌نهایت بهره برداری را بکنند.
شهرتی فر گفت: وجود تعامل و هماهنگی بین بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان در رابطه با پذیرایی و برگزاری باشکوه و مطلوب سه بازی خانگی تراکتورسازی در تبریز مقابل تیم‌هایی از عربستان، قطر و امارات بسیار مهم و تعیین کننده است.
وی بر لزوم آمادگی مراکز تفریحی و تاریخی و اماکن اقامتی تبریز تاکید کرد و افزود: اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید در این زمینه طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را درنظر بگیرد.
فرماندار تبریز با اشاره به آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، ابراز امیدواری کرد تبریز میزبان خوبی برای تیم‌های الاتحاد، العین و لخویا باشد.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.
این تیم روز چهارشنبه هفتم اسفند در تبریز میزبان الاتحاد عربستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز