خبرگزاری کار ایران

برخی‌ ذوق زده شده‌اند؛

هاشمی‌نسب: دوستان قرعه‌کشی جام‌جهانی فوتبال را با والیبال اشتباه گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۹۹

کی‌روش اعلام کرده صعود ایران از این گروه توهم است، واقعا درود به شرف کی‌روش چون یک آدم حرفه‌ای و شناخته شده است و درست گفته اما عرق ملی ما نمی‌گذارد این حرف‌ها را بزنیم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر کنم دوستان ذوق زده شده‌اند که در مورد گروه ایران اینگونه اظهارنظر می‌کنند.

مهدی هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وقتی قرعه‌کشی جام جهانی انجام شد، دوستان فوتبالی و غیرفوتبالی و کارشناس همگی گفتند گروه ما در جام جهانی گروه متعادلی است، اما الآن که این دوستان در خانه هستند و دیگر جلوی دوربین نیستند، باز هم معتقدند گروه متعادلی داریم و کار ما آسان است؟ واقعیت این است که کار ساده‌ای نداریم و شاید دوستان قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال را با جام‌جهانی والیبال اشتباه گرفته‌اند که می‌گفتند کار راحتی داریم. اگر والیبال بود، خیلی هم خوشحال می‌شدیم و مثل آب خوردن می‌بردیم و صعود می‌کردیم، اما این فوتبال است.

وی افزود: دوستان خیلی راحت می‌گویند حریف ما برای صعود نیجریه است و بوسنی را اصلا حریف نمی‌دانند و خیلی راحت می‌گویند بعد از آرژانتین از این گروه صعود می‌کنیم. من به عنوان یک ایرانی که تیم ملی کشورش را دوست دارد، واقعیت‌های فوتبال ایران را می‌گویم تا یکسری از آقایان بدانند چه خبر است. آنجا جام‌جهانی است و فکر نکنیم کار ما خیلی راحت است و خودمان را از الآن صعود کرده ندانیم. ما برای صعود تیم ملی از این گروه لحظه‌شماری می‌کنیم اما نیجریه و بوسنی خیلی قوی هستند، در صورتی که دوستان آنها را اصلا حریف حساب نمی‌کنند.

مدافع سابق تیم ملی اظهار داشت: به گذشته نگاه کنیم تا واقعیت‌ها را بهتر ببینیم. ما در تهران مقابل قطر مشکل داشتیم و به لبنان در مقدماتی جام‌جهانی باختیم و نباید واقعیت‌ها را اینقدر زود فراموش کنیم. نیجریه در جام‌جهانی زیر ۱۷ ساله‌ها همین چند ماه قبل به راحتی ما را برد و الآن چطور می‌گوییم نیجریه را در جام‌جهانی بزرگسالان می‌بریم و صعود می‌کنیم.

وی افزود: کی‌روش اعلام کرده صعود ایران از این گروه توهم است، واقعا درود به شرف کی‌روش چون یک آدم حرفه‌ای و شناخته شده است و درست گفته اما عرق ملی ما نمی‌گذارد این حرف‌ها را بزنیم. ما یکسری واقعیت‌ها را می‌گوییم تا بعضی‌ها بدانند چه خبر است. ما زمان را از دست دادیم و فوتبال را از دست دادیم. افسوس که نمی‌دانیم در چه رویداد مهمی قرار است شرکت کنیم. کشور بوسنی ۲۰ سال است تأسیس شده و ببینید به کجا رسیده، اما آیا ما در این مدت همان اقتدار گذشته را داشته‌ایم. ما ۲۴ سال پیش قهرمان آسیا شده‌ایم اما الآن چه شرایطی داریم؟

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: با این صحبت‌هایی که بعضی از دوستان کارشناس می کنند، الآن آرژانتین و نیجریه به فکر ایران هستند که چکار کنند تا از سد ما بگذرند و صعود کنند. دوستان فکر می‌کنند چون رنگ پرچم ایتالیا و مکزیک هم سبز و سفید و قرمز است، تیم ملی ایران را با آنها اشتباه گرفته‌اند. یک مقدار به داشته‌های خودمان نگاه کنیم و ببینیم با چه تیم‌هایی بازی داریم. ضمن اینکه بازی‌ها رفت و برگشت نیست و فقط یک بازی است که آرژانتین و نیجریه و بوسنی خوب می‌دانند آن یک بازی چه اهمیتی دارد، اما ما نمی‌دانیم. فکر می‌کنم بعضی از دوستان قرعه‌کشی جام جهانی را از شبکه دیگری غیر از شبکه ۳ دیده‌اند و ذوق زده شده‌اند که چنین اظهارنظرهایی کرده‌اند.

هاشمی‌نسب در پایان گفت: من یک ایرانی هستم و به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم و برای صعود تیم ملی از این گروه لحظه‌شماری می‌کنم، اما واقعا حرف‌هایی که می‌زنیم چقدر به واقعیت نزدیک است و واقعا پتانسیل صعود از این گروه را داریم؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز