خبرگزاری کار ایران

مصدومیتم فدای سر پرسپولیس؛

عالیشاه: هوادارن برای دربی منتظر من باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۶۴

باورم نمی‌شد بر نگشته دوباره باید کنار بنشینم ولی یک چیزهایی قسمت است.

هافبک سرعتی و تکنیکی پرسپولیس گفت: هنوز در شوک هستم ولی فقط می‌توانم بگویم قسمت من این بود اما حساب شده کار می‌کنم و برای دربی منتظر من باشید.

به گزارش ایلنا، امید عالیشاه که صبح دیروز با برنامه‌ریزی کادر پزشکی پرسپولیس برای MRIاعزام شده بود و شب گذشته هم نزد متخصص معتمد باشگاه رفته بود، درباره آخرین وضعیت خود در گفتگو با سایت رسمی پرسپولیس افزود: از همان لحظه بازی که زمین را ترک کردم و نتوانستم برگردم، دچار شوک شدم. باورم نمی‌شد بر نگشته دوباره باید کنار بنشینم ولی یک چیزهایی قسمت است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا اینطور شد، شاید اگر یک هفته دیرتر برمی‌گشتم شرایط فرق می‌کرد ولی معلوم نیست دقیقا اینطور باشد. دکتر می‌گفت؛ شاید خوب گردم نکردم اما همه اینها احتمالات است. این آسیب‌دیدگی بیشتر در استارت‌های انفجاری اتفاق می‌افتد و من هم که یک لحظه آرام و قرار ندارم در همان چند دقیقه از انگیزه زیادی که داشتم آنقدر جست و خیز کردم تا کار دست خودم دادم.

عالیشاه درباره زمان بازگشت خود خاطرنشان کرد: دور بودن از بازی‌ها واقعا برایم سخت است. البته الان مهره‌های خوبی داریم و این مصدومیت هم فدای سر پرسپولیس، فقط باید حواسم را خوب جمع کنم، فکر کنم حداقل باید ۳ هفته‌ای کنار بنشینم.

وی درباره اینکه زمانی هم لازم خواهد داشت تا عضله را تقویت کند، تشریح کرد: شاید یک هفته کافی باشد. در این مدت بدون تمرین نخواهم بود. تمریناتی که بتوانیم انجام می‌دهم. این تمرینات مرحله به مرحله بیشتر می‌شود. نمی‌گذارم بدنم افت کند. برای دربی منتظر من باشید چون قبل از آن خودم را می‌رسانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز