خبرگزاری کار ایران

به حاشیه‌ها مجال بازگشت نمی‌دهیم؛

کفشگری: این فصل به من نیامده خوشحالی کنم / از هر سو تحت فشار بودیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۷۱۹

فقط به دو چیز فکر می‌کنم؛ اینکه بتوانیم این پیروزی‌ها را در بازی با تراکتورسازی هم ادامه بدهیم و این مشکل آسیب‌دیدگی هم جدی نشود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیروزی برابر صبا با پیروزی با ذوب‌آهن متفاوت بود. در قم یک بازی کاملا تهاجمی ارائه کردیم و باید این پیروزی در بازی‌های بعدی ما بویژه تراکتورسازی ادامه پیدا کند تا حاشیه‌ها مجال بازگشت پیدا نکنند.

به گزارش ایلنا، مهرداد کفشگری افزود: مثل اینکه در این فصل به من نیامده خوشحالی کنم. حالا که تیم هم برده باید نگران پایم باشم و حالم اینطور گرفته می‌شود. البته از اینکه تیم برد و از استرس و ناراحتی هواداران کم شد، خوشحال هستم. الان فقط به دو چیز فکر می‌کنم؛ اینکه بتوانیم این پیروزی‌ها را در بازی با تراکتورسازی هم ادامه بدهیم و این مشکل آسیب‌دیدگی هم جدی نشود.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بگویم بدشانس هستم، چون این آسیب من در بدترین حالت، اصلا به پای مشکلی که برای رضا نوروزی پیش آمد نمی‌رسد. ناشکری نمی‌کنم، فقط امیدوارم و تلاش می‌کنم دیگر بازی‌ها را به دلیل محرومیت یا مصدومیت از دست ندهم. این فصل را واقعا با این انگیزه آغاز کردم که در حداکثر بازی‌ها حاضر باشم و برای این منظور تلاش زیادی کردم.

کفشگری درباره آخرین وضعیت خود خاطرنشان کرد: وقت دکتر دارم و امیدوارم پزشک متخصص هم خبرهای خوبی برای من داشته باشد. من تلاش می‌کنم برنامه منظمی برای زندگی و تمرین داشته باشم تا احتمال مصدومیت کاهش یابد ولی شاید آنتی بیوتیک‌هایی که استفاده می‌کردم تا دوره درمانم کامل شود، روی بدنم و این اتفاق تاثیر گذاشته باشد.

کفشگری درباره پیروزی برابر صبا خاطرنشان کرد: به نظر در این بازی فوتبالی به نمایش در آمد که هواداران را امیدوار کرد، البته ما باید همین نمایش را برابر تراکتورسازی هم داشته باشیم. فکر می‌کنم پیروزی ما در این بازی با پیروزی در بازی با ذوب آهن فرق داشت. در این بازی خیلی تهاجمی‌تر بودیم و با اینکه صبا هم خوب بازی کرد، قدرت خودمان را تحمیل کردیم.

هافبک دفاعی سرخ‌پوشان درباره برخوردهای پیش آمده در این بازی تصریح کرد: هر دو تیم شرایطی داشتند که میل زیادی به پیروزی وجود داشت. ما می‌خواستیم به هر شکلی که شده، نتایج هفته‌های قبل را متوقف کنیم و به پیروزی برسیم. این پیروزی را با برتری فنی می‌خواستیم، پس باید وسط زمین را در اختیار می‌گرفتیم. طبعا بازیکنان صبا هم حاضر نبودند در خانه این امکان را به ما بدهند و به همین دلیل برخوردها خیلی جدی شد، اما در نهایت برای در اختیار گرفتن مرکز زمین، حملات خوبی را تدارک دیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس بعد از این بازی وارد مرحله تازه‌ای شده یا نه، اضافه کرد: پرسپولیس بیش از هر تیمی جلوی چشم است. همین مساله باعثمی‌شود حاشیه‌های زیادی ایجاد شود، اما مساله‌ای نیست که نتوانیم از عهده آن برآئیم. در این مدت از هر سو تحت فشار بودیم. بالاخره هواداران نتیجه می‌خواستند. منتقدان و کارشناسان هم از بیرون فشار می‌آوردند. خود بچه‌ها هم می‌خواستند بهترین نتایج را بگیرند. با پیروزی در این بازی فشارها تا حدی برطرف شد، اما به هر حال در پرسپولیس با یک نتیجه همه چیز می‌تواند تغییر کند، پس باید با تمام توان برای بازی با تراکتورسازی آماده شویم تا با ادامه پیروزی‌ها، حاشیه‌ها مجال بازگشت پیدا نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز