خبرگزاری کار ایران

گروه نسبتا خوبی داریم؛

تیموریان: امیدوارم برای اولین بار از گروه‌مان صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۸۹

تیم ملی ایران در دو سال گذشته نتایج خوبی را کسب کرده و توانستیم در رنکینگ فیفا چند پله صعود کنیم و امیدوارم به دور دوم مسابقات جام جهانی صعود کنیم که نیاز به تلاش و کار بسیار زیاد دارد.

بازیکن تیم ملی ایران درباره قرعه تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، آندرانیک تیموریان در این باره گفت: قرعه‌ای که در آن قرار داریم نسبت به سایر تیم‌های آسیایی مثل ژاپن و کره بهتر است از این جهت که به دلیل حضور تیم‌های قدرتمند بازیهایی زیبایی در آن انجام می‌شود و یکی از گروه‌های برتر این دوره از مسابقات هستیم.

وی افزود: آرژانتین تیم بسیار بزرگی است و بازی کردن مقابل این تیم سخت است. دو تیم دیگر نیز از بهترین‌های تیم‌های جهان هستند. به نظرم در کل در گروه خوبی نسبت به سایر گروه‌ها قرار گرفتیم و باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشته باشیم.

تیموریان در ادامه گفت: تیم ملی ایران در دو سال گذشته نتایج خوبی را کسب کرده و توانستیم در رنکینگ فیفا چند پله صعود کنیم و امیدوارم به دور دوم مسابقات جام جهانی صعود کنیم که نیاز به تلاش و کار بسیار زیاد دارد.

وی در پایان گفت: در این چند ماه مانده به مسابقات جام جهانی باید اردوهای تدارکاتی و همچنین بازی‌های دوستانه‌ای با تیم‌های که شرایط فیزیکی‌شان مثل تیم آمریکایی و آفریقای است فدراسیون فوتبال فراهم کند تا بتوانیم مقابل تیم‌های بوسنی و نیجریه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و برای اولین بار از گروه‌مان صعود کنیم، در کل کار بسیار سختی داریم و باید تلاش خودمان را بکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز