خبرگزاری کار ایران

هر چه بکاریم در برزیل درو خواهیم کرد؛

منصوریان: باید دنبال اتفاقات خاص در گروه خود بگردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۴۹

آرژانتین در جام جهانی ۹۰ مقابل کامرون نتوانست مقاومت کند و شکست خورد، پس ما هم باید دنبال اتفاقات خاص در گروه خود بگردیم.

ملی پوش سابق فوتبال ایران تاکید کرد که باید مهیا و آماده به برزیل برویم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان با اشاره به قرعه‌کشی جام‌جهانی و همگروهی ایران با آرژانتین، نیجریه و بوسنی گفت: به نظرم قرعه ما خوب بود. همه تیم‌ها شانس دارند و به همین دلیل معتقدم ما با قرعه‌ خوبی مواجه شدیم.

وی افزود: مثال الان در حد حرف می‌توانیم بگوییم که بوسنی را می‌توانیم ببریم ولی باید بدانیم همه تیم‌ها با آمادگی کامل به برزیل سفر می‌کنند. نمی‌شود گفت تیمی در این رقابت‌ها ساده است. اما آنچه مهم است اینکه ما هم باید آماده به جام‌جهانی برویم.

منصوریان همچنین تاکید کرد: از فردا همه تیم‌های حاضر در جام‌جهانی آمادگی دارند که بازی‌های دوستانه برگزار کنند و ما می‌توانیم با تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بازی تدارکاتی انجام بدهیم.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران افزود: همه چیز بستگی به این دارد که در این مدت باقی مانده تا جام‌جهانی چه چیزی بکاریم تا چه چیزی برداشت کنیم.

وی درباره برنامه‌های احتمالی سرمربی پرتغالی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی خاطرنشان کرد: کی‌روش فکر تیم‌های همگروه بود تا بعد از مشخص شدن تیم‌های همگروه ما، بتواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی ایران تدارک ببیند و با توجه به رابطه‌های خوبی که دارد می‌تواند بازی‌های تدارکاتی مناسبی را برای ملی‌پوشان ایران هماهنگ کند.

منصوریان همچنین درباره شانس صعود تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها نیز متذکر شد: امروز ۳۲ کشور حاضر در این رقابت‌ها خود را محق می‌دانند که به دور بعد صعود کنند. ما ۳ دوره در جام‌جهانی حضور داشتیم و حالا بعد از این ۳ دوره خود را محق صعود از گروه می‌دانیم.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۲ سال در پایان افزود: همانطور که ما از همگروهی با تیمی مانند بوسنی خوشحال هستیم آنها نیز از همگروه شدن با ما خوشحال هشتند. شاید دیگر تیم‌های این گروه نیز از همگروهی با ما خوشحال باشند. باید مطلب را یادآوری کنم که آرژانتین در جام جهانی ۹۰ مقابل کامرون نتوانست مقاومت کند و شکست خورد، پس ما هم باید دنبال اتفاقات خاص در گروه خود بگردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز