خبرگزاری کار ایران

تیم ملی فکورانه بازی کرد؛

درخشان: ایران تیم کاملی در جام جهانی دارد / شانس صعود ما پنجاه - پنجاه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۲۷۹

فوتبال همین است و تا ۹۰ دقیقه باید مبارزه کرد. این ستاره ها هستند که در بسیاری از مسابقات نتایج را رقم می زنند و در بازی دیشب هم تنها مسی توانست نتیجه را برای آرژانتین بدست آورد.

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است تیم کاملی در جام جهانی برزیل داریم که همین موضوع موجب بازی خوب مان شده است.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان درباره بازی با آرژانتین به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بازی بسیار خوبی از تیم ملی ایران دیدیم که با تلاش فکورانه ای انجام شد. بازیکنان تیم ملی در این بازی با زحمات فراوان موقعیت های گل خلق کردند که یکی از آنها ضربه پنالتی بود که داور آن را نادیده گرفت.

وی افزود: آرژانتین همیشه تیم خوبی است اما ما آنقدر خوب کار کردیم که آنها نتوانستند صلابت همیشگی شان را نشان دهند. تیم کاملی بودیم که همین موضوع موجب موفقیت مان شد.

این کارشناس فوتبال کشورمان به بازی تیم ملی با بوسنی و هرزگوین اشاره کرد و گفت: برای ما بازی با بوسنی بسیار مهم است. شانس صعودمان پنجاه پنجاه شده است. برای این مسابقه هم برای برد نیاز به برنامه فکورانه ای داریم. دفاع مطلق در بازی با بوسنی کارساز نخواهد بود و تیم باید در فاز حمله هم قرار بگیرد. هنوز هم شانس برای صعود به مرحله دوم جام جهانی را داریم.

درخشان می گوید: به هر حال فوتبال همین بوده و تا ۹۰ دقیقه باید مبارزه کرد. این ستاره ها هستند که در بسیاری از مسابقات نتایج را رقم می زنند و در بازی دیشب هم تنها مسی توانست نتیجه را برای آرژانتین بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز