خبرگزاری کار ایران

بازی آسانی مقابل سپاهان نداریم؛

بیگ‌زاده: دوست دارم مقابل لیونل مسی بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۶

بازی استقلال و سپاهان همیشه جذاب و تماشاگرپسند است، ما بازی آسانی مقابل سپاهان نداریم، ‌ اما قطعاً همه هدف‌ ما کسب پیروزی در این دیدار است.

مدافع استقلال گفت: یک مقدار به زمان احتیاج دارم تا بتوانم به شرایط آرمانی برسم و فکر می‌کنم این اتفاق با یکی، دو بازی میسر شود.

به گزارش ایلنا، هاشم بیگ‌زاده در خصوص شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه پس از رفع مصدومیتم شرایط خوبی دارم. البته یک مقدار به زمان احتیاج دارم تا بتوانم به شرایط آرمانی برسم و فکر می‌کنم این اتفاق با یکی، دو بازی میسر شود.

بیگ‌زاده در ادامه گفت: با توجه به اینکه در بازی با گسترش‌فولاد پس از یک ماه و نیم برای استقلال بازی کردم، فکر می‌کنم خوب بودم، ‌ اما مثل هر بازیکن مصدوم دیگر نیاز به زمان دارم تا به شرایط ایده‌آل برسم.

این بازیکن درخصوص دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی استقلال و سپاهان همیشه جذاب و تماشاگرپسند است، ما بازی آسانی مقابل سپاهان نداریم، ‌ اما قطعاً همه هدف‌ ما کسب پیروزی در این دیدار است تا بتوانیم به صدر برگردیم.

وی در ادامه در ارتباط با قرعه‌کشی گروه‌بندی جام‌جهانی اعلام کرد: من دوست دارم ایران در گروهش هم‌ تیم قوی باشد و هم تیم متوسط طوری که ما بتوانیم به دور بعد مسابقات صعود کنیم. البته بیشتر علاقه‌مند به این هستم که با تیم آرژانتین همگروه شویم. هر بازیکنی دوست دارد مقابل تیم‌های بزرگ و بازیکنان خوب دنیا بازی کند و من هم علاقه‌مند به این هستم که ان‌شاءا… در جام‌جهانی مقابل مسی فوتبال بازی کنم. هرچند که کار سختی است اما ما نشان دادیم در بازی‌های بزرگ و سخت می‌توانیم خوب بازی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز