خبرگزاری کار ایران

هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم؛

امامی‌فر: برای صعود به لیگ برتر تا آخرین لحظه می‌جنگیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۴۹

هر چند سایپا شمال ته جدول است اما با تمام قدرت به مصاف آنها می‌رویم چون ۳ امتیاز این بازی را می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران گفت: هدف مجموعه ما صعود به لیگ برتر است و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

علیرضا امامی‌فر در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما هفته گذشته یک بافت خیلی بد خانگی مقابل آلومینیوم هرمزگان داشتیم و از کورس قهرمانی عقب افتادیم اما سعی کردیم در بازی با پاس همدان این ۳ امتیاز را جبران کنیم چون هدف مجموعه پارسه صعود به لیگ برتر است و برای رسیدن به این هدف هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.

وی افزود: امتیازات تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم و بچه‌های تیم هم انگیزه بالایی داشتند تا این بازی را برد پشت سر بگذاریم. نیمه اول را طوفانی شروع کردیم و فرصت‌های زیادی داشتیم که گل نشد و در ابتدای نیمه دوم هم داور به نفع پاس همدان یک پنالتی اعلام کرد که خوشبختانه حمید نشاط‌جو پنالتی حریف را گرفت و در ادامه کار با استفاده از مهاجمان سرعتی ۲ گل زدیم و پیروز میدان شدیم.

سرمربی پارسه تاکید کرد: آنچه مسلم است اینکه در لیگ یک مهم ۳ امتیاز است و نتیجه خوبی در همدان گرفتیم و شرایط‌مان خوب شد. الان یک بازی عقب‌افتاده با سایپا شمال داریم که خارج از خانه است. هر چند سایپا شمال ته جدول است اما با تمام قدرت به مصاف آنها می‌رویم چون ۳ امتیاز این بازی را می‌خواهیم.

امامی‌فر در پایان گفت: الان زود است که در مورد صعود به لیگ برتر صحبت کنیم اما هدف ما قهرمانی است و کارمان در نیم فصل دوم خیلی سخت خواهد شد چون تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند اما هدف‌مان قهرمانی و صعود به لیگ برتر است و تا آخرین لحظه برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم و یک لحظه هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز