خبرگزاری کار ایران

استقلال تیمی جهانی است؛

جباری: استقلال توانایی برگزاری بازی‌های بزرگ را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۷۶

نکته مهم در خصوص بازی تدارکاتی استقلال مقابل گالکسی آمریکا این است که از استقلال دعوت می‌شود و نیازی هم نیست که این تیم هزینه‌ای را پرداخت کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال این تیم را جهانی خواند و تاکید کرد باشگاه‌های بزرگ دنیا به استقلال پیشنهاد باز می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی جباری درخصوص دعوت تیم گالکسی آمریکا از باشگاه استقلال برای برگزاری یک دیدار دوستانه گفت: استقلال همیشه توانایی برگزاری بازی‌های بزرگ را داشته است. استقلال یک تیم جهانی است و نگاهی به افتخارات این تیم در آسیا دلیل جهانی بودن آن را ثابت می‌کند. از این رو است که باشگاه‌های بزرگ دنیا به استقلال پیشنهاد بازی می‌دهند و البته نه با تیم پیشکسوتان خود بلکه، با تیم اصلی برابر استقلال به میدان می‌آیند.

وی در ادامه گفت: فتح‌الله‌زاده همیشه این توانایی را دارد که از تیم‌های بزرگ برای بازی‌های دوستانه در تهران دعوت به عمل بیاورد. به نظرم وی هر تیمی را که بخواهد می‌تواند به تهران بیاورد، اما نکته مهم درخصوص بازی تدارکاتی استقلال مقابل گالکسی آمریکا این است که از استقلال دعوت می‌شود و نیازی هم نیست این تیم هزینه‌ای را پرداخت کند. همین مسئله نشان بر مدیریت درست فتح‌الله‌زاده و قدرت جهانی استقلال دارد. قدرتی که دو بار قهرمانی آسیا و دو بار نایب‌قهرمانی در آسیا نشانی از آن است تا استقلال سرآمد فوتبال آسیا باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز