خبرگزاری کار ایران

امیدوارم بازی با ملوان به تعویق بیفتد؛

جمشیدیان: یک نیم‌فصل را به استقلال بدهکارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۳۷

اگر مشکل خاصی صورت نگیرد طی یکی - دو روز آینده به تمرینات گروهی استقلال اضافه می‌شوم.

هافبک تیم فوتبال استتقلال گفت: من یک نیم‌فصل را به استقلال بدهکارم و متاسفانه در نیم‌فصل اول خیلی دچار بدشانسی شدم.

به گزارش ایلنا، احمد جمشیدیان درخصوص شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی تیم مشکل مصدومیتم برطرف شده و برای کسب آمادگی بدنی تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم و اگر مشکل خاصی صورت نگیرد طی یکی - دو روز آینده به تمرینات گروهی استقلال اضافه می‌شوم.

وی در ادامه لغو بازی استقلال مقابل ملوان را به نفع تیم‌ملی خواند و گفت: امیدوارم این بازی به تعویق بیفتد چراکه فشار بازی‌ها بیشتر به ملی‌پوشان ما آسیب می‌رساند. بیشترین مصدومیتی که استقلال در نیم‌فصل داشته مربوط به ملی‌پوشان است و مشخص است جدا از فشار بازی‌های استقلال که در لیگ و بازی‌های آسیایی صورت می‌گیرد، بازیکنان ملی‌پوش‌ ما باید برای تیم‌ملی هم به میدان بروند و همین اتفاق در خستگی و مصدومیت آن تاثیرگذار می‌شود. من امیدوارم سازمان لیگ در این‌باره بهترین تصمیم را بگیرد تا نه استقلال ضرر کند و نه تیم‌ملی.

جمشیدیان در ادامه در خصوص اهداف خود در نیم‌فصل دوم گفت: من یک نیم‌فصل را به استقلال بدهکارم و متاسفانه در نیم‌فصل اول خیلی دچار بدشانسی شدم. امیدوارم با رفع کامل آسیب‌دیدگی‌ام بتوانم بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم تا نیم‌فصل اول را هم جبران کرده باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز