خبرگزاری کار ایران

ویلیامز اشتباه تاثیرگذاری نداشت؛

جهانبازی: عملکرد تیم داوری ایران قابل‌قبول بوده / ایران صعود کند، به فغانی قضاوت نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۷۷

داوران ایرانی توانسته‌اند دو مسابقه را به خوبی قضاوت کنند و با این رویه مطمئنا در مراحل بالاتر نیز قضاوت خواهند کرد، البته اگر تیم ملی کشورمان به مراحل بالاتر صعود کند دیگر از داوران‌ایرانی استفاده نخواهد شد.

داور فوتبال کشورمان گفت: علیرضا فغانی در ۲ بازی که در جام ملت‌ها انجام داده، توانسته عملکرد قابل‌قبولی از خود به جا بگذارد.

یدالله جهانبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حضور علیرضا فغانی به همراه سخندان و ابوالفضلی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بیان داشت: تا این مرحله جای خوشحالی دارد که داوران‌ایرانی توانسته‌اند ۲ مسابقه را به خوبی قضاوت کنند و با این رویه بدون‌شک در مراحل بالاتر نیز قضاوت خواهند کرد، البته اگر تیم ملی به مراحل بالاتر صعود کند دیگر از داوران‌ایرانی استفاده نخواهد شد.

این داور فوتبال کشورمان همچنین با بیان اینکه داور استرالیایی بازی ایران و بحرین اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه مسابقه نداشت درخصوص آمادگی‌اش برای قضاوت در نیم فصل‌دوم لیگ‌برتر بیان داشت: الحمدلله با استفاده از تعطیلات نیم فصل لیگ‌برتر تمرینات خود را پیگیری می‌کنم و هفته گذشته نیز تست آمادگی‌جسمانی را با موفقیت پشت سر گذاشتم و در کل همه چیز مهیا است.

وی افزود: داوران لیگ‌برتری در نیم فصل‌اول اشتباهاتی داشتند، اما به نظرم نسبت به سال‌های گذشته قضاوت‌ها بهتر شده بود، ضمن اینکه جوانگرایی هم در داوری شده بود که این مسئله می‌تواند به آینده داوری ما کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز