خبرگزاری کار ایران

بعد از شکوری و بادامکی؛

مهرآزما هم از پدیده جدا می‌شود / میثاقیان در پی بازیکن!

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۱۹

مسئولین باشگاه از کادر فنی خواسته‌اند بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه معرفی کنند تا با صلاحدید و تشخیص باشگاه به ترکیب تیم اضافه شوند.

در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ های کشور، باشگاه پدیده از این نقل و انتقالات بی نصب نمانده و تاکنون ۲ بازیکن خود را که مایل به حضور در لیگ برتر بودند را با توافقات انجام شده بدرقه کرد و درصدد جذب مهره‌های مثمر ثمر برای حضور قدرتمندانه تر در ادامه راه دشوار خود برای صعود به لیگ برتر می باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی این باشگاه، ۲ بازیکن تیم فوتبال پدیده با توافقات انجام شده و برخلاف میل هر دو طرف از این تیم جدا شدند و در نیم فصل دوم این تیم را همراهی نخواهند کرد. جدایی این بازیکنان با هادی شکوری به دلیل مشکلات شخصی آغاز شد و بعد از آن نوبت به حسین بادامکی رسید و بنا بر خواسته‌اش برای جدایی از تیم پدیده، ادامه دار شد و اکنون زمزمه‌هایی هم ازسوی محمد حسین مهرآزما شنیده می شود که در حال مذاکره با مدیریت باشگاه است که احتمال می رود پس از توافق، وی مانند مدافع و کاپیتان تیم پدیده از این تیم جدا شود و در نیم فصل دوم پیراهنی غیر از تیم پدیده را بر تن کند.

مسئولین باشگاه از اینکه مجبور شدنn رضایتنامه این بازیکنان را امضا نمایند ناراحت هستند اما معتقدند جذب بازیکنان به این باشگاه برای آنها با آزادی فکری توام است و آنها می‌توانند هر زمانی که خواستار جدایی از تیم شدند طبق تشخیص باشگاه و با در نظر گرفتن مصلحت طرفین مانع از جدایی آنها نشوند. همچنین با توجه به فصل نقل و انتقالات، فرصت بسیار خوبی هم برای تیم پدیده به وجود آمده که از بازیکنان دیگری در تیم استفاده کند.

خبر دیگر از تیم پدیده اینکه مسئولین باشگاه از کادر فنی خواسته‌اند بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه معرفی کنند تا با صلاحدید و تشخیص باشگاه به ترکیب تیم اضافه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز