خبرگزاری کار ایران

دوست نداریم مردم را ناراحت کنیم؛

مرزبان: تعطیلی تمرینات پدیده شایعه است / مقابل راه‌آهن با تمام توان ظاهر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۲۴

تیم ما به مردم‌ خراسان تعلق دارد و دوست نداریم تا مردم را ناراحت کنیم این حق این استان است که در لیگ برتر تیم داشته باشند و ما نیز با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا این تیم را در جایگاه خوب جدول نگاه داریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: تمرینات تیم پدیده پرقدرت ادامه دارد و ان‌شالله مقابل راه‌آهن با تمام توان ظاهر خواهیم شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده، علیرضا مرزبان با اشاره به شایعاتی مبنی بر تعطیلی تمرینات این تیم گفت: به هرحال یکسری مشکلات وجود دارد اما این‌طور نیست که ما بخواهیم تمرینات را تعطیل کنیم، هر چند بازیکنان نیز حق دارند که به مطالبات خود برسند اما اینکه بخواهند تمرینات را تعطیل کنند نیست و تنها شایعه‌پردازی است.

وی ادامه داد: تیم ما به مردم خراسان تعلق دارد و دوست نداریم مردم را ناراحت کنیم این حق این استان است که در لیگ برتر تیم داشته باشند و ما نیز با تمام وجود تلاش می کنیم تا این تیم را در جایگاه خوب جدول نگاه داریم. برخی از بازیکنان خارجی ما با مشکل روبرو هستند که تلاش میکنیم تا این مشکلات را حل نماییم.

سرمربی تیم پدیده خراسان افزود: فردا از مشهد به سمت تهران حرکت میکنیم و به خاطر مردم خراسان میرویم تا سه امتیاز این مسابقه را بگیریم. مجموعه پدیده تا به امروز زحمات خود را کشیده است اما مشکلاتی که برای این مجموعه ایجاد شده باعثگردیده تا به باشگاه نیز بخش کوچکی از آن سرایت کند و امیدواریم تا مسئولین استانی هم کمک کنند تا این مسایل حل شود.

مرزبان در ادامه تاکید کرد: با توجه به مذاکراتی که با مدیریت کلان پدیده داشتیم همه متحد شدیم که سال بعد نیز تیمی را روانه لیگ برتر کنیم که توان گرفتن سهمیه آسیا را داشته باشیم و مردم خراسان را خوشحال کنیم و آنها بتوانند به تیم خودشان یعنی پدیده افتخار کنند.
وی افزود: این قول را به تمام مردم خراسان می دهیم که برای افتخار آفرینی تلاش میکنیم و آنها نیز ما را فرزندان خود بدانند و مطمئن باشید که هیچ مشکلی نمی تواند آن قدر بزرگ باشد که مارا از مسیر خودمان منحرف کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز