خبرگزاری کار ایران

انتقال قرضی خانزاده و غریبی به ذوب‌آهن؛

محسن مسلمان بالاخره پرسپولیسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۳۸

فرم‌های مربوطه برای ثبت قرارداد در سازمان لیگ امضا شده و این اقدام صورت گرفته و مسلمان با کسب اجازه از علی دایی طی روزهای آتی در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور خواهد یافت.

درپی امضای تفاهم نامه مدیران باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست و میلادی غریبی و محمدرضا خانزاده به طور قرضی به تیم فوتبال ذوب‌آهن منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، درپی مذاکرات محمد رویانیان و سعید آذری مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در اصفهان و تهران و پیگیری این مذاکرت در طی روزهای گذشته قرارداد انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس و پیوستن قرضی و تا پایان فصل میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده به ذوب آهن نهایی شد.

سعید شیرینی در پی گفتگوی دیروز محمد رویانیان و سعید آذری ظهر امروز پیگیری‌های لازم را انجام داد و این نقل و انتقالات به سرانجام رسید.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد فرم‌های مربوطه برای ثبت قرارداد در سازمان لیگ امضا شده و این اقدام صورت گرفته و مسلمان با کسب اجازه از علی دایی طی روزهای آتی در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حضور خواهد یافت.

در پی این نقل و انتقال مسلمان با غریبی معاوضه شد و خانزاده بر اساس درخواست جداگانه باشگاه ذوب‌آهن به طور قرضی به این تیم پیوست. غریبی و خانزاده با پرسپولیس قرارداد بلندمدت دارند و از سرمایه‌های پرسپولیس محسوب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز