خبرگزاری کار ایران

فوتبال ساحلی بین قاره‌ای؛

اظهارات ساحلی‌بازان ایران پیش از اعزام به امارات

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۵۴

در سخت‌ترین گروه قرار گرفته‌ایم و البته تجربه بازی با تیم‌های برزیل و روسیه و حتی ایتالیا را هم داریم و اگر بتوانیم از گروه صعود کنیم مطمئنا می‌توانیم در فینال رقابت‌ها حضور داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی تاکید کرد که ملی‌پوشان ساحلی با آمادگی کامل به رقابت‌های بین قاره‌ای می‌روند.

به گزارش ایلنا، ۳ بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی قبل از اعزام به رقابت‌های فوتبال ساحلی بین قاره‌ای درذ امارات درباره شرایط تیم ملی اظهارنظر کردند که در زیر آمده است:

علی نادری:اردوی بسیار خوبی را در کمپ تیم های ملی برگزار کرده‌ایم و زیر نظر مربیان تمرینات بسیار خوبی داشته ایم و با آمادگی کامل به رقابت‌های بین قاره ای می‌رویم. به هر جهت اعتبار این مسابقات در جهان پس از جام جهانی قرار دارد و تیم های حاضر که قهرمانان قاره‌ها هستند حضور دارند و بازی‌ها کیفیت بالایی دارند. ما در سخت‌ترین گروه قرار گرفته‌ایم و البته تجربه بازی با تیم‌های برزیل و روسیه و حتی ایتالیا را هم داریم و اگر بتوانیم از گروه صعود کنیم مطمئنا می‌توانیم در فینال رقابت‌ها حضور داشته باشیم. کادرفنی و بازیکنان همه تلاششان را می‌کنند تا به فینال رقابت‌ها صعود کنند و بتوانیم با قهرمانی و دست پر به ایران بازگردیم.

محمد احمدزاده:وضعیت خوب است و بچه ها آماده هستند تا در بازیهای بین قاره ای عملکرد خوبی داشته باشیم. فردا صبح تمرین داریم و بعدازظهر فردا به امارات می رویم. در امارات هم یک جلسه تمرین خواهیم کرد و روز بعدش هم به مصاف روسیه می رویم. تیمی که در جام جهانی ما را حذف کرد و البته در این بازی انگیزه داریم که انتقام بازی در تاهیتی را از روسیه بگیریم. البته ما در جام جهانی اولین بار بود با روسیه و برزیل بازی می کردیم و این درست است که هر دو بازی را باختیم اما مطمئنا در این بازی راحت تر بازی می کنیم. در گروه ما تیم های قدرتمندی مثل روسیه و برزیل و ایتالیا حضور دارند و اگر هر تیم از این گروه بالا برود به فینال مسابقات صعود خواهد کرد. با توجه به اینکه در گروه بعدی تیم های امارات، مکزیک سوئیس و مراکش، حضور دارند، اول و دوم این گروه در مرحله نیمه نهایی می توانند تیم های اول و دوم گروه بعد را شکست دهند و یک بار دیگر هم مقابل هم قرار گیرند.

حسن عبداللهی:بازی‌های بسیار خوب و باکیفیتی پیش رو داریم و امیدوارم که بتوانیم در آخرین تورنمنت مهم سال ۲۰۱۳ نهایت استفاده را ببریم. امیدوارم که تجربه ای که در تاهیتی بدست آورده ایم به کمکمان بیاید تا بتوانیم مقابل تیم های برزیل و روسیه و ایتالیا خوب ظاهر شویم و از گروهمان صعود کنیم چون در مرحله نیمه نهایی و با توجه به تیم های گروه دیگر، کار راحت تری داریم. حضور در فینال مسابقات و قهرمانی هدف اصلی بازیکنان تیم ملی ساحلی است و با توجه به درایت مربیان موفقیت در این مسابقات بعید نیست و می توانیم با تکیه بر تجربه ای که داریم بازیهای بسیار خوب و تماشاگر پسند را ارائه کنیم. بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و دپارتمان فوتبال ساحلی از نظر امکانات برای ما سنگ تمام گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز