خبرگزاری کار ایران

دردسرهای قلعه‌نویی تمامی ندارد؛

وداع‌فرهاد، محرومیت‌آندو، دست ژنرال در پوست‌گردو

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۸۱

قلعه‌نویی با شرایط بسیار بدی که تیمش دارد باید ۳ بازی سنگین و حساس دیگر را تا رسیدن به نیم فصل پشت سر بگذارد، بازی‌هایی که می‌تواند آبی‌پوشان را از رسیدن به قهرمانی دور کند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد نیم فصل اول لیگ سیزدهم حرفه‌ای با خاطره ای بسیار بد برای او پایان خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، استقلال در ورزشگاه آزادی و در روزی که به شدت به ۳ امتیاز بازی با مس کرمان نیاز داشت نتوانست نتیجه‌ا‌ی بهتر از تساوی ۱ بر ۱ کسب کند و ۲ امتیاز بسیار مهم از دست داد اما این تمام تلفات آبی‌پوشان تهرانی در این دیدار خانگی نبود چراکه آندرانیک تیموریان یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های استقلال در هفته‌های گذشته مقابل مس کرمان کارت زرد گرفت تا ۳ کارته شود و بازی با سایپا را از دست بدهد. در روزهایی که استقلال با کمبود بازیکن مواجه است تیموریان محروم شده و فرهاد مجیدی هم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا دست امیر در پوست گردو بماند.

قلعه‌نویی روزهای سخت و کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارد. استقلال از کمبود بازیکن رنج می‌برد و در چنین شرایطی مجیدی با دنیای توپ‌گرد خداحافظی می‌کند و تیموریان هم محروم می‌شود تا نتواند مقابل سایپا به میدان برود. امیر حالا باید مقابل تیمی جوان و با انگیزه همچون سایپا به میدان برود. تیمی که در این فصل با هدایت فیرات بسیار توانمند حاضر شده و توانسته نتایج دور از ذهنی بگیرد و حالا به رتبه‌های بالای جدول هم چشم دارد.

قلعه‌نویی بیشتر از هر زمان دیگری در استقلال تحت فشار است و شاید بزرگترین آرزوی او در حال حاضر تمام شدن هر چه سریع‌تر فصل اول است تا بتواند با جذب چند بازیکن تیمش را برای ادامه راه تقویت کند. البته در شرایط نامطلوب امروز استقلال خود قلعه‌نویی هم کم مقصر نیست چراکه قبل از شروع فصل به جای آماده کردن تیمش به کانادا رفت و تعطیلات طولانی مدتی را پشت سر گذاشت. امیر در یارگیری هم خوب عمل نکرد و به عنوان مثال بازیکن تمام شده‌ای همچون علیرضا نیکبخت را به تیمش اضافه کرد که بازدهی خاصی برای استقلال تا این لحظه نداشته و از شرایط آرمانی بسیار دور است.

استقلال روزهای سخت و پر التهابی را پشت سر می‌گذارد و قلعه‌نویی با شرایط بسیار بدی که تیمش دارد باید ۳ بازی سنگین و حساس دیگر را تا رسیدن به نیم فصل پشت سر بگذارد، بازی‌هایی که می‌تواند آبی‌پوشان تهرانی را از رسیدن به قهرمانی باز هم دورتر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز