خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

تساوی مردان قلعه نویی و جلالی در پایان نیمه اول / قیچی برگردان زیبای کرار

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۷۹

تک گل دقایق ابتدایی سایپا را جاسم کرار با حرکتی آکروباتیک پاسخ داد تا در نیمه نخست دو تیم با تساوی زمین را ترک کنند و قلعه نویی و جلالی برای نیمه دوم به دنبال طرح های تازه ای برای پیروزی باشند.

دیدار تیم های استقلال و سایپا از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در ابن دیدار که از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه عصر امروز سه شنبه در حضور ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی و به قضاوت یدالله جهانبازی برگزار شد دو تیم نیمه نخست را با تساوی ۱ - ۱ به پایان رساندند.

در همان شروع مسابقه و در دقیقه ۶ یک و دوی یاران سایپا با ضربه تماشایی ابراهیم شکوری از پشت محوطه جریمه به زیبایی و دور از دستان فروزان سنگربان استقلال در قعر دروازه آبی پوشان جای گرفت.

پس از این گل استقلال به مرور به دروازه سایپا نزدیک شد و بر فشار حملات خود افزود تا اینکه سرانجام روی اشتباه مدافعان سایپا به گل رسید.

گل تساوی تیم استقلال در دقیقه ۳۳ روی پرتاب اوت از جناح راست و دفع ناقص مدافعان سایپا و قیچی برگردان زیبای جاسم کرار از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید.

در ادامه مسابقه دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند تا وقت اول را دو تیم با تساوی به پایان برسانند.

در دیگر بازی همزمان تیم صبای قم در نیمه نخست مقابل نفت مسجد سلیمان با یک گل پیش افتاد. ایوب کلانتری در دقیقه ۹ گل تیم صبا را وارد دروازه حریف کرد.

تیم ذوب آهن اصفهان نیز نیمه نخست دیدار خود برابر راه‌آهن را با حساب ۲ بر یک واگذار کرد. رامین رضائیان(۲۷) و امین منوچهری(۴۱) برای راه آهن گلزنی کردند. محسن مسلمان نیز در دقیقه ۳۳ زننده تنها گل میزبان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز