خبرگزاری کار ایران

سخنان کفاشیان کاملا صحیح است؛

چمنیان: وفایی به هیچ‌کدام از تعهداتش عمل نکرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۳۳

حتی دو فقره چکی که از سوی وفایی توسط زرگری برای تامین هزینه‌ها داده شد برگشت خورده و مراحل قضایی رسیدگی به آن در حال طی شدن است.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم مشهد مدعی شد: حرف‌های علی کفاشیان در خصوص عدم پرداخت بدهی‌های تیم فوتبال ابومسلم توسط وفایی کاملا واقعی و صحیح است.

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان با اشاره به تهمت دروغگویی از سوی خداداد عزیزی به مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص عدم انجام تعهدات مالی ابومسلم توسط وفایی به بدهی‌های تیم به هتل‌هایی در بیرجند و مشهد و همچنین هزینه‌های انجام شده توسط سرپرست تیم اشاره کرد و گفت: حتی دو فقره چکی که از سوی وفایی توسط زرگری برای تامین هزینه‌ها داده شد برگشت خورده و مراحل قضایی رسیدگی به آن در حال طی شدن است.

رییس سابق هیات فوتبال استان خراسان رضوی افزود: هیچ‌کدام از تعهداتی که وفایی در تامین هزینه‌ها و عرضه صد در صدی سهام باشگاه مسلم داده بود در دو ماهی که تعهد داده بود و مدیریت را بر عهده داشت، انجام نشد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم مشهد به سلب مسوولیت وفایی در تاریخ ۳۱ مرداد از سوی اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: انجام نشدن تعهدات در خصوص این تیم قدیمی و پرطرفدار از سوی وفایی باعثسلب مسوولیت از وی شد.

وی بیان کرد: برغم همه مسائل پیش آمده برای خروج تیم از وضعیت فعلی و پاسخ به احساسات هواداران، هفته گذشته جلسه‌ای نیز در وزات ورزش برگزار و مقرر شد طی تفاهنامه‌ای مبنی بر پرداخت هزینه‌ها و تعهدات مدیریت، تیم به وفایی برگردد که وی آن را نپذیرفته است.

چمنیان ادامه داد: این در حالی است که از زمان واگذاری مدیریت از سوی اداره کل به سحرخیز بسیاری از هزینه‌ها و حتی بدهی‌هایی که از گذشته به بار آمده توسط وی پرداخت شده و حتی در تفاهنامه‌ای که با کمیسیون ماده ۵ اداره کل به امضا رسانده در زمینه تامین هزینه‌های تیم نیز متعهد شده است.

سرمربی ابومسلم خاطرنشان کرد: در این شرایط که انجام تعهدات و تفاهنامه تنظیمی دفتر حقوقی وزارتخانه در هفته گذشته از سوی وفایی پذیرفته نشده، اداره کل نیز به تفاهنامه قبلی با سحرخیز استناد و این موضوع را به وزارتخانه اعلام کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز