خبرگزاری کار ایران

سال پرکاری در فوتبال و فوتسال‌ داریم؛

قربانیار: هیجان خوبی در خراسان ایجاد شده / شرایط را برای برگزاری مجمع فراهم می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۹۴

یک سال است هیأت فوتبال استان با سرپرست اداره می‌شود، تلاش خواهیم کرد پس از پایان دور جدید ثبت‌نام متقاضیان، شرایط را برای برگزاری هر چه زودتر مجمع فراهم کنیم.

سرپرست هیأت فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: امیدواریم سالی پررونق و پویایی را در فوتبال استان داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، محمود قربانیار در سیزدهمین نشست خبری هیأت‌های ورزشی استان که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، گفت: با توجه به حضور پر رنگ نمایندگان فوتبال و فوتسال استان در لیگ‌های مختلف کشور سال پرکاری در خراسان رضوی پیش رو خواهیم داشت.

وی با اشاره به غیبت حدود ۴ ساله فوتبال استان در لیگ برتر کشور، افزود: خوشبختانه با صعود تیم پدیده و حضور نمایندگان فوتسال استان در لیگ برتر کشور شور و هیجان خوبی در خراسان رضوی ایجاد شده است.

سرپرست هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به ثبت‌نام مجدد از کاندیداهای ریاست این هیأت، گفت: با توجه به اینکه حدود یک سال است هیأت فوتبال استان با سرپرست اداره می‌شود، تلاش خواهیم کرد پس از پایان دور جدید ثبت‌نام متقاضیان، شرایط را برای برگزاری هر چه زودتر مجمع فراهم کنیم.

وی با تأکید بر شفافیت بحثمالی هیأت فوتبال خراسان رضوی، عنوان کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی که کمیته مالی هیأت انجام می‌دهد هیچ نکته تاریک و مبهمی در این خصوص وجود نخواهد داشت.

قربانیار در خصوص پیگیری مبالغ حق ۳ درصد از قراردادهای بازیکنان، افزود: متأسفانه درگذشته این مبلغ از سوی هیچ یک از تیم‌های استان پرداخت نمی‌شد، اما با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون از امسال این مبالغ بر اساس رقم قراردادهای منتشر شده بازیکنان، توسط سازمان لیگ از تیم‌ها کسر و در طول برگزاری لیگ به حساب هیأت‌ها واریز خواهد شد. عواید به دست آمده از حق ۳ درصد قراردادها کمک شایانی به هیأت‌ها به خصوص در زمینه رشد و توسعه فوتبال در رده‌های سنی پایه خواهد کرد.

سرپرست هیأت فوتبال استان خراسان رضوی درخصوص ثبت قراردادهای نمایندگان استان، گفت: قراردادهای تیم فوتبال پدیده در موقع مقرر در هیأت ثبت و به فدراسیون ارسال شده، اما تیم‌های پیام وحدت و سیاه‌جامگان تاکنون اقدامی در این خصوص نکرده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت مالکیت تیم فوتبال ابومسلم مشهد، عنوان کرد: خوشبختانه اداره کل نیز برای پیگیری موضوع ابومسلم ورود پیدا کرده است و هماهنگی های لازم با دادستانی برای مشخص شدن مالکیت و میزان بدهکاری‌های این تیم انجام شده است.

قربانیار درخصوص حضور تیم ابومسلم در لیگ دسته ۲ امسال گفت: با توجه به اینکه یکی از شرایط سازمان لیگ برای حضور تیم‌ها در لیگ مشخص بودن وضعیت مالکیت و بدهی‌های تیم است، امیدواریم هر چه زودتر این موضوع مشخص شود و شرایط برای حضور این نماینده استان در رقابت‌ها فراهم شود.

وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط کمیته اجرایی و مسابقات هیأت به منظور برگزاری مطلوب رقابتهای لیگ استان اشاره و بیان کرد: تلاش داشتیم امسال مسابقات فوتبال را در سطح شهرستان‌ها نیز به خوبی برگزار کنیم تا از دستاوردها و خروجی مطلوب آن در جهت پیشرفت این رشته در استان بهره‌مند شویم.

سرپرست هیأت فوتبال خراسان رضوی با تأکید بر موضوع آموزش مربیان، افزود: بر اساس وظایف تعیین شده برای کمیته مربیان و آموزش هیأت مطابق هر سال با توجه به سهمیه فدراسیون دوره‌های دانش‌افزایی و کلاس‌های مربیگری درجات مختلف در سطح استان برگزار می‌شود.

وی به سقوط نماینده فوتسال بانوان استان در سال گذشته به لیگ دسته یک اشاره و بیان کرد: هر چند وظیفه ذاتی هیأت‌ها در کل کشور تیم‌داری نیست، اما تلاش داریم به منظور از بین نرفتن سهمیه و حضور نمایندگان فوتسال بانوان در لیگ کشور با جذب یک حامی مالی شرایط مطلوب را ایجاد کنیم تا تجربیات تلخ پارسال تکرار نشوند.

قربانیار در خصوص سهمیه داوران استان در لیگ برتر کشور نیز گفت: بر اساس وظیفه علاوه بر اعلام لیست تمامی داوران واجد شرایط به فدراسیون، رایزنی‌های بسیاری نیز انجام دادیم که حاصل آن راه‌یابی مهدی مرجان‌زاده به عنوان یک داور وسط به این رقابت‌ها بود.

وی در خصوص محسن قهرمانی نیز گفت: این داور ارزنده استان نیز همانند دیگر داوران در لیست ارسالی به فدراسیون معرفی شد و به عنوان یک خراسانی برای حضور مجدد وی نیز تمام تلاش خود را انجام دادیم.

سرپرست هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دیدار تیم پدیده در لیگ برتر مقابل ملوان بندر انزلی، اظهار کرد: با توجه به اینکه این دیدار اولین بازی بود، مشکلاتی در زمینه بلیط‌فروشی این مسابقه وجود داشت که با آسیب‌شناسی‌های انجام شده تلاش داریم این مسائل در دیدارهای بعدی تکرار نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز