خبرگزاری کار ایران

فوتبال قهرمانی جوانان آسیا - کرمان؛

تیم‌های ملی عربستان و لبنان وارد کرمان شدند

کد خبر : ۱۱۰۷۶۶

تاجیکستان از نهم مهرماه وارد کرمان شده و دو بازی دوستانه نیز با تیم‌های کرمانی برگزار کرده که با یک برد و یک باخت همراه بوده است.

تیم‌های ملی جوانان عربستان و لبنان طی دیروز و امروز وارد شهر کرمان شدند.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا(۲۰۱۴ میانمار) در گروه چهارم با حضور تیم‌های ملی جوانان ایران، عربستان، لبنان و تاجیکستان از ۱۶ مهر آغاز می‌شود و با ورود تیم ملی لبنان به کرمان، همه تیم‌ها در این شهر حضور دارند و تمرینات خود را تا روز برگزاری بازی‌ها انجام خواهند داد.

تیم ملی تاجیکستان از نهم مهرماه وارد کرمان شده و دو بازی دوستانه نیز با تیم‌های کرمانی برگزار کرده که با یک برد و یک باخت همراه بوده است.

کاروان تیم ملی جوانان ایران در هتل جهانگردی کرمان اسکان دارد و ۳ تیم دیگر در هتل پارس اقامت دارند.

صبح امروز تیم ملی جوانان تمرین سبکی را در محوطه ورزشی هتل انجام داد و بعد از ظهر امروز ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره یک ورزشگاه باهنر کرمان تمرین خواهد کرد. این چهارمین جلسه تمرین تیم ملی جوانان در کرمان است.

ناظران و داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد کرمان شدند و همه چیر مهیای برگزاری رقابت‌های مقدماتی آسیا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز