خبرگزاری کار ایران

نباید مدیران غیربومی ابومسلم تصمیم بگیرند؛

زردکانلو: احتمال تعلیق فعالیت‌های ابومسلم وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۱۹

نباید به دنبال منافع شخصی باشیم، امروز شرایط به گونه‌ای شده که احتمال تعلیق فعالیت‌های ابومسلم وجود دارد و باید با همکاری و تعامل با یکدیگر کاری کنیم شرایط تیم پیام این بار برای ابومسلم پیش نیاید.

عضو کارگروه فوتبال استان خراسان رضوی گفت: امروز شاهد هستیم برخی افراد که بیشتر از منافع ابومسلم به فکر فعالیت های اقتصادی خود هستند می‌خواهند برای ابومسلم تعیین تکلیف کنند.

به گزارش ایلنا، قاسم زردکانلو درخصوص وضعیت فعلی ابومسلم اظهار داشت: امسال و از زمانی که ابومسلم به صورت جدی کار خود را برای فصل جدید شروع کرد با حاشیه‌های فراوانی روبرو بود و شاهد کشمکش‌های فراوانی در این خصوص بودیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در چند سال اخیر ابومسلم پیشرفتی از لحاظ مدیریتی، اخلاقی و فنی نداشته، ادامه داد: تلاش ما این بود که امسال تیمی را روانه لیگ دسته اول کنیم که با تکیه بر نیروهای بومی چه در بخش مدیریت وچه در بخش فنی و چه در میان بازیکنان، در زمینه فرهنگی و اخلاقی بتواند موفق عمل کند.

زردکانلو ادامه داد: با بررسی همه جوانب کارگروه فوتبال استان به این نتیجه رسید که بهتر است با بهره گیری از مدیران بومی و کسانی که از نزدیک پیگیر کار این تیم باسابقه باشند و بیش از هر موضوع دیگری فوتبال استان و ابومسلم برایشان اهمیت داشته باشد لیگ امسال را آغاز کنیم و در نهایت این اتفاق افتاد و با تدبیر کارگروه فوتبال، احسان سحرخیز به عنوان مدیر باشگاه معرفی شد.

عضو کارگروه فوتبال استان خراسان رضوی گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم برخی افراد که بیشتر از منافع ابومسلم به فکر فعالیت‌های اقتصادی خود هستند با پنهان شدن پشت چهره‌ها و نام‌های فوتبالی از آنها سوءاستفاده کرده و قصد دارند نظرات خود را به فوتبال استان القاء کنند در حالیکه باید توجه داشت اگر به دنبال موفقیت ابومسلم هستیم، اگر به فوتبال خراسان که قدمتی طولانی دارد علاقه‌مندیم نباید به دنبال منافع شخصی باشیم، امروز شرایط به گونه‌ای شده که احتمال تعلیق فعالیت‌های ابومسلم وجود دارد و باید با همکاری و تعامل با یکدیگر کاری کنیم شرایط تیم پیام این بار برای ابومسلم پیش نیاید.

وی با دعوت از دلسوزان فوتبال استان برای حمایت از این تیم گفت: ابومسلم همواره به عنوان ویترین فوتبال خراسان مطرح بوده و امروز تمامی اتفاقات آن توسط بسیاری از علاقه مندان این تیم دنبال می‌شود، باید مشکلات امروز را به گونه ای حل کرد تا در نهایت بدون اتکا به افرادی که تصمیم دارند از خارج استان برای این تیم باسابقه تصمیم بگیرند ابومسلم را از این شرایط خارج کرده و به اوضاع مطلوب برسانیم.

این پیشکسوت فوتبال خراسان درخصوص اتفاقات چند روز اخیر و مطرح شدن مباحثی در خصوص مدیریت سحرخیز و وفایی اظهار داشت: در طی چند روز گذشته جلسه‌ای در تهران تشکیل و قرار شد وفایی و مدیر فعلی تیم یعنی سحرخیز طی یک تعامل دو طرفه با یکدیگر توافق کرده و یک تیم واحد راهی لیگ دسته اول کنند و مقرر شد وفایی به عنوان مسئول هدایت و ساماندهی تیم ابومسلم تعهدی را در خصوص پرداخت بدهی‌ها و هزینه‌های باشگاه به فدراسیون بدهد که وی از امضای این تفاهمنامه سرباز زد. در نهایت و با بررسی تمامی جوانب و با حمایت‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان و نمایندگان محترم شهر مشهد در مجلس از به ثبات رسیدن شرایط ابومسلم داشتند قرار شد کماکان تیم مدیریتی سحرخیز امور باشگاه ابومسلم را اداره کنند.

پیشکسوت فوتبال استان با بیان اینکه علیرغم همه حاشیه‌ها و بحث‌های فراوان حول و حوش باشگاه ابومسلم، سحرخیز کماکان اعلام کرده بر تمامی صحبت‌های گذشته خود پایبند است، اظهار داشت: وی تاکنون حدود ۲۰۰ میلیون از هزینه‌های تیم را پرداخت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز