خبرگزاری کار ایران

پس از انتخاب به عنوان مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس؛

ابوالقاسم پور: اهل پارتی بازی و زد و بند نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۰۷

روز گذشته طی حکمی بهنام ابوالقاسم پور به عنوان مدیر تیمهای پایه پرسپولیس معرفی شد و وی از امروز کار خود را رسما آغاز کرده است. ابوالقاسم پور ضربه اصلی به فوتبال را اهمیت ندادن به تیمهای پایه می داند.

روز گذشته طی حکمی بهنام ابوالقاسم پور به عنوان مدیر تیمهای پایه پرسپولیس معرفی شد و وی از امروز کار خود را رسما آغاز کرده است. ابوالقاسم پور ضربه اصلی به فوتبال را اهمیت ندادن به تیم‌های پایه می‌داند.

بهنام ابواقاسم پور ضمن بیان این مطلب در گفت و گو با ایلنا گفت: دو جلسه توجیهی با حمید استیلی داشتم و راجع به بحثاستعدادیابی در فوتبال با هم صحبت کردیم و الان هم در مقطعی هستم که می توانم به پرسپولیس کمک کنم و امیدوارم برای این تیم مفید باشم. افتخار بزرگی است که در هر قسمت از باشگاه پرسپولیس فعالیت داشته باشم. بحثاستعدادیابی در باشگاه های ما باید از زیرساخت درست شود تا بتوانیم بهترین های ایران را انتخاب کنیم و به تیم های بزرگ تزریق کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن سفارشی یا رابطه ای را هم به عنوان استعداد معرفی می کنید یا خیر گفت: اگر بخواهد موضوع استعدادیابی با ارتباط و رابطه باشد، به کاری که می خواهیم انجام دهیم لطمه می زند. کسی که واقعاً شاخصه های استعداد را داشته باشد و بتواند نظر مربی را جلب کند انتخاب خواهیم کرد. اگر بخواهیم در ابتدای کار پارتی بازی کنیم قطعاً ضربه خواهیم خورد. اگر بازیکنی به پرسپولیس بیاید مطمئناً پتانسیل خودش بوده که این اتفاق افتاده است. من در کار خود بسیار جدی هستم.

به شهرستانها، روستاها و مکان هایی که پتانسیل فوتبال را دارند سرکشی می کنیم تا بتوانیم استعدادها را مشخص کنیم. برنامه ریزی کلی انجام داده ام که به باشگاه ها اعلام خواهم کرد. پیشنهاد موضوع کاری من را حمید استیلی به رویانیان کرده بود و رویانیان هم چند هفته طول کشید که بررسی کند و به نتیجه نهایی برسد و اعلام کند که با فعالیت من در پرسپولیس موافق است.

بازیکن سابق پرسپولیس تهران در خصوص اینکه ضعف فوتبال ما در بخش پایه چگونه است، اظهار داشت: اگر بخواهیم به فوتبال فعلی کشورمان نگاه کنیم در قسمت پایه بسیار ضعیف است. لطمه ای که تیم های فوتبال ما می خورند این است که به تیم های پایه خود اهمیت نمی دهند. درتیم های فوتبال ما تازه شروع شده که استعدادیابی کنند تا بعدها این بازیکنان به دردشان بخورند مشکل فعلی ما این است که مثلاً دروازه بان و یا فوروارد به افراد خاصی متکی شده است متاسفانه هر چند وقت یک بار در یک پست بازیکن کم می آوریم و جایگزین مناسبی برای وی نداریم باید در بحثاستعدادیابی در پست های مختلف به دنبال جایگزین باشیم. تمام باشگاه های فوتبال اگر در بحثاستعدادیابی سرمایه گذاری کنند قطعاً به درد فوتبال ما رسیدگی می شود و پیشرفت را حس خواهیم کرد.

ابوالقاسم پور در مورد اینکه چه برنامه هایی را برای آغاز فعالیت کاری خود در نظر دارد گفت: دیروز که حکم من صادر شد تصمیم گرفتم به تیم های پایه پرسپولیس از جمله نوجوانان، جوانان و امیدها سرکشی کنم. سعی دارم به شهرستان هایی که برند پرسپولیس در آن وجود دارد سرکشی کنم و به مدرسه فوتبال هایی که نام پرسپولیس بر روی آنها است سر بزنم. بازی های تیم های پایه را از نزدیک خواهم دید. البته تا نیم فصل تمام شود باید صبر کرد چون تیمها کادر خود را بسته اند ولی من برنامه های خود را اعلام خواهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز