خبرگزاری کار ایران

روی من خیلی زوم شده بود؛

خالقی‌فر: هیچ تضمینی در فوتبال وجود ندارد / پرسپولیس در آسیا دست و پا بسته نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۱۰

پرسپولیس تیم بزرگی است. بازی کردن در این تیم تحت هر شرایطی سخت است. مسوولیت یک بازیکن در پرسپولیس قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیست.

مهاجم جدید پرسپولیس گفت: قبل از این کامل نبودیم، اما حالا با جذب نفرات‌جدید و اضافه‌شدن یکی، دو نفر دیگر، تیمی کامل خواهیم بود. در آسیا به هیچوجه تیمی دست و پا بسته نیستیم.

به گزارش ایلنا، گفت‌وگوی رضا خالقی‌فر با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس را در ادامه بخوانید:

درباره خریدهای نیم فصل پرسپولیس نظرات مختلفی مطرح شده و یکی از آنها شما هستی، نظرت چیست؟

من زودتر از سایر بازیکنان جدید به پرسپولیس آمدم و توانستم بازی کنم. سایر بچه‌های جدید هنوز فرصتی نداشته‌اند که خودشان را نشان بدهند و به همین دلیل باید منتظر بازی‌هایشان بود و بعد قضاوت کرد. البته اکثر این بچه‌ها در تیم‌های دیگر تاثیرگذاری خود را نشان داده‌اند.

فکر می‌کنی خود تو به گونه‌ای عمل کنی که یکی از موفقیت‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات لقب بگیری؟

پرسپولیس تیم بزرگی است. بازی کردن در این تیم تحت هر شرایطی سخت است. مسوولیت یک بازیکن در پرسپولیس قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیست. من با علم به این مسائل و با این باور که می‌توانم، آمدم و فکر می‌کنم در این مدت هم بد کار نکرده‌ام، هر چند می‌توانستم بهتر از این باشم.

حضور بلافاصله در ترکیب تیم از اعتماد کادر فنی ناشی می‌شود، با دوندگی و جنگندگی شما تحرک و تغییر خوبی هم ایجاد شده اما به هر حال عملکرد یک مهاجم با گل‌ها و گل‌سازی‌ها ارزیابی می‌شود؟

قطعا همینطور است و همانطور که گفتم خودم اعتقاد دارم باید بهتر از این عمل کنم و آن‌طور که می‌خواستم نبودم.

چرا؟

چون در آن مقطع تنها خرید بودم. البته اعتماد کادر فنی و آقای درخشان کمک زیادی به من کرد، ولی به هر حال به عنوان تنها خرید روی من زوم شده بود و انتظار برای گلزنی و پاس گل، زیاد بود. از سوی دیگر برای ایجاد هماهنگی هم نیاز به زمان است. در این شرایط به پرسپولیس آمدم و فکر می‌کنم حالا که برای این هماهنگی زمان وجود دارد و با آمدن بچه‌های جدید تمرکز روی من کمتر می‌شود، بتوانم با فراغ بال بیشتر به وظیفه‌ام در قبال تیم بهتر عمل کنم.

چند خرید پرسپولیس در خطوط هجومی بوده، فکر می‌کنی همچنان جایگاه خودت را حفظ کنی؟

در فوتبال هیچ تضمینی وجود ندارد و این موضوع بستگی به تمرینات و تمرکز خودم دارد، چون نفرات دیگر هم تمرین و تلاش می‌کنند و مربی سراغ کسی می‌رود که بتواند خواسته‌هایش را اجرا کند.

با توجه به تلاش برای جذب یکی، دو بازیکن دیگر وضعیت تیم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا چطور می‌بینی؟

پرسپولیس چند سالی در آسیا نبود و حالا هواداران توقع زیادی دارند. تیم‌هایی که در رقابت‌های آسیایی حضور دارند به طور ویژه خود را تقویت می‌کنند. با این وجود ما بازیکنان خلاقی داریم و شرایط ما آنطور که انتقاد می‌شود هم نیست. می‌دانیم با حریفان قدرتمند و کاملا آماده‌ای روبرو هستیم، اما باور داریم تیم خوبی هستیم. البته کامل نبودیم، ولی حالا نفرات جدیدی اضافه شدند و این تیم بعد از هماهنگی واقعا تیم است و تیمی دست و پا بسته نخواهیم بود.

می‌توانید پرسپولیس را در لیگ برتر به کورس برگردانید؟

کار نشد ندارد. این هدف را دنبال می‌کنیم، ولی بازی‌های ابتدایی خیلی مهم خواهد بود. اگر در چند بازی اول بتوانیم خوب امتیاز جمع کنیم و فاصله را کم کرده یا از بین ببریم، آن وقت می‌توانیم روی قهرمانی تمرکز کنیم. البته آنچه مسلم است اینکه حداقل باید سهمیه بگیریم.

با توجه به ترافیکی که بوجود آمده، ممکن است در پست‌های دیگر بازی کنی؟

پست تخصصی من فوروارد است ولی این‌طور نیست که نتوانم در پست‌های دیگر بازی کنم. شاید زمانی که جوان بودم می‌خواستم در یک پست بازی کنم، ولی طی سال‌ها، با تجربه‌هایی که به دست آوردم برای بازی در پست‌های مختلف طبق نظر کادر فنی مشکلی ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز