خبرگزاری کار ایران

در هفته دهم لیگ بر‌تر فوتبال رقم خورد؛

شکست پرسپولیس ۱۰ نفره مقابل سپاهان / فولاد صدر نشین ماند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۴۲

تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس ۱۰ نفره به پیروزی رسیدند تا به رده دوم صعود کنند / فولاد صدر نشین ماند / صبا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود را شکست دهد / اولین برد فجر با سرمربی جدیدش محمود یاوری.

ایلنا: در ادامه هفته دهم لیگ بر‌تر سپاهان از ساعت ۲۰ به مصاف تیم پرسپولیس رفت که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بازی پرسپولیس در مقابل سپاهان، شروعی جنجالی داشت و محسن قهرمانی داور مسابقه در دقیقه چهار مسابقه میثم حسینی مدافع پرسپولیس را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

حسینی روی مهاجم تیم سپاهان مرتکب خطای پنالتی شده بود.

ضربه پنالتی را هادی عقیلی در دقیقه پنجم به گل تبدیل کرد که داور دستور تکرار ضربه را داد که عقیلی در مرتبه دوم هم پنالتی را گل کرد.

در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس با وجود یک بازیکن کمتر تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام دادند اما این تلاش ثمری نداشت و بازیکنان سپاهان نیز بازی را کنترل کردند و از موقعیت‌های گلزنی خود نتوانستند استفاده کنند. در عوض این تیم سپاهان بود که در دقیقه ۹۰ + ۴ توسط امید جهان عالیان به گل دوم رسید. سپاهان با این برد ۱۸ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و پرسپولیس با ۱۷ امتیاز چهارم شد. این سومین باخت سرخپوشان تهرانی در این فصل است.

قهرمانی به امید ابراهیمی از سپاهان هم کارت زرد نشان داد.

همچنین در چارچوب هفته دهم لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۸ و ۴۰ تیم‌های فولاد خوزستان و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در ‌‌نهایت با پیروزی ۴ بر یک فولاد به پایان رسید. به این ترتیب فولاد صدر نشین ماند.

در ادامه بازی‌های این هفته عصر امروز(جمعه) تیم‌های صبای قم و راه آهن سورینت از ساعت ۳۰:۱۸ در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که تیم صبا موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود را شکست دهد.

در ادامه هفته دهم لیگ بر‌تر فوتبال سه دیدار همزمان نیز از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه برگزار شد. شکست تراکتورسازی در رشت از نتایج قابل توجه است. نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

داماش گیلان یک - تراکتورسازی صفر

گل: امین متوسل‌زاده(دقیقه ۷۵)

این دومین برد متوالی داماش در رشت است.

فجرسپاسی ۲ - استقلال خوزستان یک

گل‌ها: میلاد میداودی دقیقه ۱۵ برای استقلال و جابر انصاری دقیقه ۳۸ و محمد حیدری در دقیقه ۷۸ برای فجر

این اولین برد فجر با سرمربی جدیدش محمود یاوری است. یاوری هفته گذشته از سرمربیگری مس استعفا کرد و در فجر جانشین غلامحسین پیروانی شد.

نفت تهران صفر - ملوان صفر

دو دیدار دیگر از ساعت ۱۸ و ۳۰ و ۱۸ و ۴۰ دقیقه در قم بین دو تیم صبای قم و راه آهن و فولاد و سایپا در اهواز آغاز شده است.

آخرین بازی امروز بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۲۰ در اصفهان آغاز می‌شود.

دیدار استقلال و مس کرمان به دلیل صعود آبی‌پوشان به جمع چهار تیم بر‌تر آسیا به زمان دیگری موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز