خبرگزاری کار ایران

با نگاه به آخرین تحولات نسل پنجم (۵G)؛

بیست و پنجمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر با حمایت ایرانسل برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۹۴۸

«بیست‌وپنجمین کنفرانس بین‌المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران»روزهای ۱۱ و ۱۲ دی‌ماه ۹۸ در دانشگاه علم‌وصنعت ایران برگزار شد و ایرانسل به عنوان حامی اصلی در این کنفرانس حضور داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایرانسل، مهمترین محورهای این کنفرانس شامل شبکه‌های نسل بعد، فناوری‌های هسته 5G، کاربردهای بومی‌سازی شده ابری برای 5G، برنامه‌پذیری در هسته شبکه 5G، انتقال تجارت در عصر 5G، اینترنت 5G، واسط هوایی 5G و قطعات کاربر، نیازمندی‌های کارایی 5G، زمانبندی پروژه 5G در ایران و شبکه‌های تعریف شده توسط نرم‌افزار است و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس می‌توانند با حضور در غرفه ایرانسل، با آخرین محصولات و خدمات ایرانسل در این زمینه آشنا شوند.

همچنین ایرانسل با حضور در پنل ویژه‌ای در این کنفرانس، آخرین دستاوردهای خود در زمینه فناوری نسل پنجم (5G) را با حاضران به اشتراک گذاشت.

در این پنل که مجتبی کردی، مدیر ارشد فروش سازمانی ایرانسل در آن حضور داشت، آخرین تحولات جهانی در زمینه حرکت به سوی نسل پنجم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ایرانسل به‌عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، در شهریورماه سال ۱۳۹۶ موفق شد برای نخستین بار در ایران شبکه کامل نسل پنج (5G) را در حضور محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات آزمایش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز