خبرگزاری کار ایران

جام الوکاپ؛ گام الوپیک در راستای حمایت از فرهنگ ملی

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۱۷۰

الوپیک با همراهی فدراسیون چوگان، جام الوکاپ را برگزار کرد و قصد دارد در آینده نیز این روند را ادامه دهد.

ایلنا٬ مهدی نایبی مدیر عامل الوپیک در نشست خبری جام الوکاپ با تاکید بر این نکته که استارتاپ ها می توانند نقشی جدی در حفظ و ادامه مفاهیم ملی داشته باشند؛ گفت: «مجموعه ما از بدو ورود به بازار استارتاپی با تکیه بر باور ایرانی بودن محصولمان، تلاش کردیم صفر تا صد مجموعه و محصولمان ایرانی باشد و تمامی زیرساخت ها به دست توانمندان ایرانی به ثمر بنشیند. با تکیه بر همین باور تصمیم گرفتیم نقشی در ورزش ملی چوگان داشته باشیم.»

نایبی ادامه داد: «این روزها با تشدید تحریم ها مثل سابق تماسی از سرمایه‌گذاران اروپایی نداریم. با این اوصاف مجموعه‌هایی مانند ما به سرمایه‌گذاران سنتی روی آورده اند. تعامل با سرمایه‌گذاران با تفکر سنتی تا حدودی سخت است چرا که انتظار سوددهی در مدت زمانی کوتاه را دارند.»

نایبی با اشاره به این نکته که با شناخت و تجربه ای که در ورزش چوگان داشت، پا در این راه گذاشته و تصمیم گرفته جام چوگان الوکاپ را برگزار کند، افزود: «همیشه روی ایران و ایرانی حساسیت داشتیم. خوشبختانه چوگان در سالیان گذشته به نام ایران ثبت شد و همین باعث شد از این ورزش حمایت کنیم. در سازمان پست نیویورک؛ اعلام شده که منبع الهام بخش آنها چاپارهای ایرانی بوده و ما باید به این مورد و فرهنگ خود افتخار کنیم.»

جام الوکاپ؛ گام الوپیک در راستای حمایت از فرهنگ ملی

نایبی با اشاره به این نکته که تیم الوپیک فعالیت در ورزش چوگان را از دو سال پیش استارت زده گفت: «چوگان بیشتر از یک ورزش است و می توان به عنوان یک تاریخ و آیین از آن نام برد. این ورزش می‌تواند یک فرصت توریستی برای ایران فراهم کند. همچنین ایران را به عنون مهد این ورزش در سطح جهانی به موفقیت برساند.»

مدیر عامل الو پیک افزود: «استارتاپ ها باید جدا از فعالیت‌های روزمره، به ورزش‌ها و آیین‌های ملی نیز بپردازند. برندهای ترند روز می‌توانند نقش به سزایی در ترویج این دست موضوعات داشته باشند، چرا که مردم به برندهای جدید بزرگ اعتماد می کنند. برای مثال گوگل و اپل در کالیفرنیا و خیلی از کشورهای دیگر در همه موضوعات ورود می‌کنند.»

مدیرعامل الوپیک با تاکید بر این موضوع که سال آینده نیز برگزاری الوکاپ جزو برنامه های این شرکت است، ادامه داد: «سال‌های آینده جام الوکاپ در ابعادی بزرگتر و با اطلاع‌رسانی بهتر برگزار خواهد شد. ضمن اینکه عملی شدن این موضوع منوط به همکاری بیشتر فدارسیون و دیگر برندهاست.»

تایبی در پایان تاکید کرد: «الو پیک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که دارد، قصد دارد علاوه بر تمامی سفیران به مسافران الوپیکی نیز کلاه ایمنی برای سفرهای خود اعطا کند. ضمن اینکه الوپیک به برخی مسافرین و سفیران آسیب دیده در سفرهای الوپیکی خود، وام‌های خرد برای هزینه‌های درمانی‌شان پرداخت می‌کند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز